خبرگزاری کار ایران

یک خبر از بسکتبال؛

حکم انضباطی دیدار شهرداری گرگان و پتروشیمی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۷۶۷

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال درخصوص گزارش نماینده فدراسیون و ناظر مسابقه بین شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام حکم اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، حکم کمیته انضباطی دیدار شهرداری گرگان و  پتروشیمی بندر امام  اعلام شد. تماشاچیان تیم شهرداری گرگان از کوارتر سوم مسابقه مذکور مبادرت به پرتاب اشیائی از قبیل سنگ و ... به داخل زمین مسابقه نموده که به دفعات منجر به قطع مسابقه گردید تشکیل جلسه داد.

با توجه به سوابق موجود که به دفعات تخلفاتی از سوی تماشاچیان تیم مذکور سر زده و منجر به محرومیت آنان شده و اخیرا نیز یک جلسه محرومیت معلق دریافت داشته اند که مقرر گردید درصورت بروز هرگونه تخلف دیگری اجرا گردد. حال تخلف مذکور بار دیگر از سوی تماشاچیان این تیم صورت گرفته و مکاتبات عدیده و تضمینات و تعهدات مسئولین تیم شهرداری گرگان موثر واقع نگردیده و در مسابقه اخیر نیز تخلفات آنان تشدید گردید و این امر موجب  خدشه دار شدن انجام مسابقات در شهر گرگان شده است.

کمیته انضباطی فدراسیون که با حضور اعضای اصلی و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان تشکیل و پس از استماع سخنان ناظر مسابقه و سرپرست تیم شهرداری گرگان ، با اکثریت آراء تیم شهرداری گرگان را تا پایان دور سوم مسابقات لیگ برتر از حضور تماشاچیان در مسابقات خانگی و غیر خانگی بطور مطلق محروم نمود.

ضمنا انجام مسابقات تیم مذکور در دور پلی آف لیگ برتر منوط به اخذ تعهد و تضمین کافی از اداره کل ورزش و جوانان استان و شورای تامین استان و نیروی انتظامی استان برای کنترل و جلوگیری از تخلفات تماشاگران بوده که کمیته انضباطی بشرط وصول تعهد و تضمینات مذکور بصورت کتبی درخصوص حضور یا عدم حضور تماشاچیان اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز