خبرگزاری کار ایران

تقابل صدرنشینان در ایستگاه بیستم لیگ برتر بسکتبال

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۶۹۶

در هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال پتروشیمی و شیمیدر در ماهشهر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایلنا، بیستمین هفته از لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه برگزار می‌شود که شهرهای آبادان، تهران، ماهشهر و اراک میزبان بازی‌های این هفته هستند.

در بندرامام و سالن اندیشه پتروشیمی صدرنشین میزبان تیم دوم جدول یعنی شیمیدُر است. شاگردان مهران شاهین طبع در بازی هفته قبل خود در مشهد شکست سنگینی را به ثامن این شهر  تحمیل کردند و شیمیدر در یک بازی پرحاشیه شهرداری گرگان را شکست داد.

پتروشیمی هر دو بازی مرحله اول و دوم را با برد پشت سر گذاشته و این شانس را دارد که فردا در خانه پیروزی سوم را نیز رقم بزند.

شاگردان مصطفی هاشمی در دانشگاه آزاد میزبان شهرداری گرگانی هستند که بعد از بازی روز پنجشنبه مقابل شیمیدر در تهران ماند تا خود را برای این مسابقه آماده کنند.

هر دو تیم پیش از این یک برد و یک باخت را کسب کرده‌اند. گرگانی‌ها در این فصل تمام بازی‌های خود را در تهران به تیم‌های پایتخت واگذار کرده‌اند و باید دید می‌توانند این طلسم را فردا بشکنند یا خیر.

در سایر بازی‌ها شهرداری اراک پس از استراحت در هفته نوزدهم فردا میزبان تیم قعر جدولی نیروی زمینی خواهد بود و نفت آبادان در خانه به مصاف ثامن مشهدی می‌رود که همچنان در انتظار حل شدن موضوع خدمت سربازی ارسلان کاظمی است.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

نفت آبادان - ثامن مشهد  

پتروشیمی بندرامام - شیمیدُر

دانشگاه آزاد - شهرداری گرگان  

شهرداری اراک - نیروی زمینی

تمام بازی‌های ساعت 16 برگزار می‌شود.

*جدول رده بندی:

1- پتروشیمی بندرامام / 30 امتیاز

2- شیمیدُر تهران / 29 امتیاز

3- نفت آبادان / 29 امتیاز

4- دانشگاه آزاد / 27 امتیاز

5- شهرداری اراک / 27 امتیاز

6- شهرداری گرگان / 25 امتیاز

7- ثامن مشهد / 22 امتیاز

8- نیروی زمینی / 20 امتیاز

9- شهرداری تبریز / 19 امتیاز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز