خبرگزاری کار ایران

قانون‌گرایی و جایگزینی مدیران نخبه به جای بازنشستگان در دور جدید مدیریت شستا

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۰۴۰

در دور جدید مدیریت شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، قانون گرایی و استفاده از نیروهای نخبه جوان و با انگیزه همراه با تجربه و تخصص لازم، خروج مدیران بازنشسته، انضباط مالی و نظارت مستمر با همراهی دستگاههای بازرسی و نظارتی در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایلنا مرتضی لطفی مدیرعامل شستا ضمن رد برخی ادعاها در شماری از رسانه ها درباره دوتن از مدیران یکی از شرکتهای تحت پوشش تاپیکو تصریح کرد: از ابتدای فعالیت هیأت مدیره جدید شستا ، با تدوین برنامه های مدون برای اصلاح و ارتقای بهره وری شرکتها و افزایش بازدهی دارایی ها و کاهش تصدی گری بنگاهها تلاش شده است با اجرای دقیق مصوبات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، منویات و دستور العملهای وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن جلوگیری از اتلاف سرمایه ذینفعان، نخبگان علمی، شایستگان گمنام بویژه نخبگان دانشگاهی درسطوح مدیریتی و هیأت مدیره ها بکار گیری شوند.

وی افزود: برهمین مبنا، کلیه مدیران بازنشسته هلدینگها و شرکتهای تحت پوشش که بصورت موظف در مسئولیت بوده اند استعفا داده و نیروهای جوان، با تجربه ، با انگیزه و متخصص جایگزین شده اند که به عنوان نمونه می توان تغییرمدیران عامل هلدینگهای تاپیکو، تیپیکو، عمران و سیمان را نام برد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه شستا در مقابل فشارهای بیرونی ، غرض ورزی برخی رسانه ها و تحلیل های غیر کارشناسی و زیاده خواهی های سیاسی و اقتصادی خواهد ایستاد. گفت: پایبندی به شفافیت و گردش صحیح اطلاعات و پاسخگویی به افکار عمومی، اتکا به مدیریت با ثبات و شایسته سالار اقتصادی ، مشورت پذیری و جذب سرمایه گذاری خارجی و گسترش فعالیت های بین المللی در ابعاد سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و پرهیز از انتصاب نزدیکان و ذی نفوذان سیاسی و اقتصادی در اولویت برنامه های شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی است.                                                                

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز