خبرگزاری کار ایران

رییس هیات عامل سازمان و گسترش و نوسازی صنایع ایران خبر داد :

تکمیل و بارگیری ساخت سکوی A فاز ۱۴ طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۸۵۵

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت : ساخت سومین سکوی A فاز ۱۴ طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی تکمیل وآماده بارگیری است .

به گزارش ایلنا، منصور معظمی با اشاره به توانمندی طراحان و متخصصان ایرانی گفت: این پروژه با مبلغی بالغ بر ۱۱۵ میلیون دلار به اتمام رسید .
وی تصریح کرد: با نصب سکوی اصلی A فاز ۱۴تا پایان دی ماه جاری ، برداشت ۵۰۰ میلیون فوت مکعب گاز غنی از طرح توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی تا بهمن ماه سال جاری محقق می شود .

عملیات توسعه فاز ١۴ پارس جنوبی با هدف تولید روزانه ۵۶ میلیون و ۶٠٠ هزار مترمکعب گاز ترش و ٧۵ هزار بشکه میعانات گازی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حال اجراست. تولید سالانه بیش از یک میلیون تن گاز مایع، یک میلیون تن اتان مصرفی واحدهای پتروشیمی و تولید روزانه ۴٠٠ تن گوگرد از دیگر تولیدات این فاز خواهد بود.
اجرای پروژه این فاز به کنسرسیومی متشکل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران، شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا)، شرکت پایندان و شرکت ماشین سازی اراک واگذار شده که مسئولیت رهبری کنسرسیوم را سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) عهده دار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز