خبرگزاری کار ایران

ضرورت ایفای نقش بانوان کارآفرین در شاخص های اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۰۱۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به ضرورت ایفای نقش بانوان کارآفرین در شاخص های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، "مسعود مهدی زاده مقدم" در مراسم تقدیر از بانوان کارآفرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، اظهار کرد: بانوان از ابتدای انقلاب اسلامی نقش بسزایی در تمام عرصه ها داشته و همیشه در هر کاری که قدم نهاده اند با برنامه ریزی و پشتکار آن را توسعه و گسترش دادند.

وی افزود: باید از ظرفیت های علمی بانوان توانمند و متخصص در حوزه های مختلف بخصوص در بحث رسیدن مطلوب به شاخص های اقتصادی مقاومتی در حوزه صنعت استفاده شود.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: بانوان استان نقش بسزایی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی در حوزه صنعت در شهرک‌هاو نواحی صنعتی داشتند.

وی تأکید کرد: برای حرکت صحیح در مسیر اقتصاد مقاومتی جهت توسعه اشتغال زایی و کارآفرینی بویژه برای بانوان، باید با اهتمام ویژه و مستمر بتوانیم در راه کمک به آنها ازتمام ظرفیت ها استفاده شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه واحدهای صنعتی بسیار خوبی با تلاش بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند که باید سرلوحه قرار بگیرند.

درپایان گفتنی است از بین 22 واحد صنعتی انتخاب شده در شهرک‌های صنعتی استان که بانوان کارآفرین مسئولیت آن را برعهده دارند، واحد تولید کننده شکلات به عنوان کارآفرین برترانتخاب و با لوحی از تلاش و زحمات در حوزه تولید و اشتغال، تقدیر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز