خبرگزاری کار ایران

103 واحد صنایع دستی در ناحیه صنعتی ظریفان زنجان مستقر می شوند

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۶۹۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: در ناحیه صنعتی ظریفان 103 واحد صنایع دستی مستقر خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، امیر حمیدنیا با اشاره به اقدامات انجام شده در ناحیه صنعتی ظریفان اظهار داشت: تا کنون در این ناحیه صنعتی تامین آب و برق انجام شده و عملیات حفر چاه و احداث منبع هوایی نیز  به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: احداث کانال انحراف آب، اجرای عملیات خاکی و زیرسازی و نصب تابلو از دیگر اقدامات صورت گرفته در این ناحیه صنعتی می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان اظهار داشت: تا کنون بالغ بر 25 میلیارد ریال در این ناحیه صنعتی هزینه شده است و علاوه بر این مبلغ 10 میلیارد ریال نیز از اعتبارات استانی برای تکمیل زیرساخت های آن تخصیص یافته است.

حمیدنیا ابراز کرد: احداث پست و شبکه توزیع برق داخلی و روشنایی که طراحی آن توسط شرکت توزیع برق صورت گرفته و طراحی و اجرای شبکه توزیع گاز که در آستانه برگزاری مناقصه آن هستیم از جمله پروژه های در دست اقدام در ناحیه صنعتی ظریفان می باشند.

وی بیان کرد: در این ناحیه صنعتی امکانات خوبی برای رفاه مراجعین و واحدهای مستقر در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان در پایان اظهار داشت: با مساعد شدن شرایط جوی کار احداث کارگاههای این ناحیه صنعتی آغاز خواهد شد.

گفتنی است ناحیه صنعتی ظریفان با مساحت 3/2 هکتار در ضلع شمالی عوارضی آزادراه زنجان- تهران واقع شده گریده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز