خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در تبریز مطرح کرد:

ایجاد تحولی بزرگ در کشور با رسیدن 20 هزار واحد تولیدی به ظرفیت کامل

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۹۱۸

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: اگر بتوانیم در یک سال آتی ۲۰ هزار واحد فعال و نیمه فعال کشور را به ظرفیت کامل برسانیم تحول بزرگی به وجود خواهد آمد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان صنایع کوچک  وشهرکهای صنعتی ایران، صادق نجفی در بیست و سومین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی در تبریز کارآفرینان را انسان‌هایی سخت کوش، خوش فکر و تلاش گر دانست و افزود: با بهره گیری از هنر این بزرگمردان از شرایط سخت موجود به راحتی عبور خواهیم کرد و باید دست به دست هم دهیم و استراتژی‌ها را تعریف و حرکت کنیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم در یک سال آتی از همین تعداد واحد فعال و نیمه‌فعال در کشور تنها ۲۰ هزار واحد را به ظرفیت کامل رسانده و بازار فروش را در داخل و خارج فراهم کنیم تحول بزرگی به وجود خواهد آمد که همه ما بدنبال آن هستیم .

نجفی گفت: برای رسیدن به این موضوع قطعاً استراتژی لازم است و باید سیاست‌های اقتصاد داخلی و خارجی و سیاست‌های حمایتی را یکپارچه کنیم که این کار دولت است.

معاون وزیر صنعـت، معدن و تجارت تأکید کرد: دولت برای رسیدن به اهداف خود محتاج مدیران شجاع، نترس و ریسک پذیر است.

وی با اشاره به ایجاد مرکز مبادله صنعتی ایران و کره جنوبی در روزهای اخیر بر تعمیم این قابلیت به استان‌های مرزی کشور تاکید کرد و گفت: خروجی این همایش باید منجر به تدوین یک استراتژی شود که مشخص کند در سال‌های بعد صادرات باید چند درصد افزایش یابد و واحدهای تولیدی ما در چه مسیری حرکت کنند.

گفتنی است معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این برنامه حضور داشت و در ادامه همایش از زحمات چندین ساله محمدرضا نعمت زاده وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

همچنین لوحی از سوی وزیر صنعت معدن و تجارت توسط معاونین وی به رییس سابق اتاق بازرگانی تبریز اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز