خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس بیمه ایران در استان صورت گرفت

نحوه اجرای تفاهم نامه بیمه ایران وشرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۱۲

نحوه اجرای تفاهم نامه مشترک میان نمایندگی بیمه ایران و شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی با حضور نماینده های دو طرف در محل این شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی در این جلسه فتح اله پور رییس بیمه ایران استان مرکزی به همراه معاون و کارشناسان مجموعه و نمایندگان شرکت شهرکهای صنعتی به بررسی مفاد تفاهم نامه کشوری بیمه با سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی پرداختند. 

گفتنی است در این  نشست دوطرف برای نحوه تمدید قرارداد بیمه ای و ارائه نظرات و بررسی مشکلات نحوه اجرا به بحث و گفت و گو پرداختند.

ذوالفقاری معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی در این جلسه گفت: شرکت شهرکها تمام تلاش خود را در راستای معرفی فواید بیمه با برگزاری کلاس های آموزشی، برپایی نمایشگاه ها بکار بسته است.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته اطلاعات لازم به تمامی واحد های مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان مرکزی در خصوص مزایای بیمه داده می شود چرا که  پوشش بیمه ای  برای واحد های کوچک و حفظ سلامت کارگران بسیار ضروری است.

گفتنی است در این جلسه نماینده بیمه ایران استان مرکری به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پوشش بیمه ای و عملکرد آن در سال گذشته پرداخت.

در پایان این جلسه مقرر گردید بیمه ایران ضمن ارائه نرخ و شرایط جدید برای واحد های کوچک و متوسط، گروه بندی نمایندگان خود را برای تسریع ارتباط با واحد های مختلف ارائه کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز