خبرگزاری کار ایران

اصلاح بخشنامه‌های دست و پاگیر به نفع دامداران در اسرع وقت

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۸۸۳

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: هروز منتظر هستم تا یک بخشنامه های دست و پاگیر اصلاح شده را در اول وقت اداری روی میزم ببینم.

به گزارش ایلنا، علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر غیر رسمی خود به مشهد و حضور در اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، اظهار داشت: به همکاران خود گفته ام، هروز منتظر هستم تا یک بخشنامه های دست و پاگیر اصلاح شده را در اول وقت اداری روی میزم ببینم.

رفیعی پور افزود: باید بخشنامه ها به تسریع در امور مردم و دستیابی سریع به اهداف بهداشتی دامپزشکی تمایل داشته باشد و نه اینکه با تدوین و ابلاغ آنها موانع تولید را افزایش دهیم و سبب ایجاد نارضایتی شویم.

وی عنوان کرد: وقتی انسانی به بیماری دچار می شود خود او را به سبب عدم رعایت نکات بهداشتی مقصر می دانند و او تمام تلاش خود را برای بهبودی خود انجام می دهد در حالی که در دامپزشکی وضع اینگونه نیست و به محض اینکه یک تولیدکننده دچار خسارت ناشی از بیماری می شود همه نگاه ها در اولین مرحله به سمت دامپزشکی متمرکز می شود و حال آنکه این خسران در وهله اول بخاطر عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط تولید کننده رخ داده است.

رفیعی پور اظهار امیدواری کرد: در سایه تعامل بخش های دولتی و خصوصی بتوان مشکلات و موانع پیش رو را رفع نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز