خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از سالن های جدید بازرسی قبل از تحویل( PDI) ایران خودرو

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۹۴۵

به منظور بهبود وضعیت بازرسی قبل از تحویل خودرو، ارتقای سطح رضایت مندی مشتریان، اطمینان بیشتر از بهبود کیفیت خودروهای نهایی شده، سالن های جدید بازرسی قبل از تحویل و کارواش مکانیزه سالن PDI ایران خودرو با حضور مهندس یکه زارع، مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه صنعتی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از  ایکوپرس، پروژه بازنگری و ارتقای سطح بازرسی محصول قبل از تحویل، در راستای ارتقای رضایت مشتریان از کیفیت محصولات ایران خودرو اجرا شده است.

بنا به این گزارش، کل فرآیند طراحی این پروژه توسط معاونت مهندسی ایران خودرو و فرآیند تامین، نصب، راه اندازی و عملیات ساخت آن نیز توسط شرکت های تام ایران خودرو و ایسیکو صورت گرفته است. این پروژه که از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد، از شروع تا پایان هشت ماه به طول انجامید.

این گزارش می افزاید، کنترل و بازرسی محصولات از نظر عملکردی و ظاهری، قبل از تحویل به مشتری یکی از اهداف مهم این پروژه تعریف شده بود. به همین منظور، سالن کاملا جدید کنترل و بازرسی زیرخودرو، طراحی و ساخته شد. در این سالن تمام قطعات و عملکردهای زیر خودرو مورد بازرسی قرار می گیرد.

گفتنی است پیش از این، مراحل کنترل، در فرآیند تولید و تست های دینامیکی جاده  صورت می گرفت.

علاوه بر این دو دستگاه کارواش فول اتوماتیک از نوع برند واش تک از بهترین برندهای آلمانی خریداری و نصب شد و به طور تقریبی ساعتی 150 دستگاه خودرو در این کارواش شستشو و با خشک کن اتوماتیک خشک خواهد شد که به بازرسی ظاهر و مشاهده ایرادهای ظاهری خودرو کمک شایانی خواهد کرد.

یکی دیگر از موارد مهم این پروژه، امکان ردیابی کامل خودروها به تفکیک IN و اپراتور توسط یک سیستم مکانیزه است. چنانچه خودرویی ایراد عملکردی یا ظاهری داشته باشد، با چک لیست ایرادها وارد سالن تعمیرات تحویل خواهد و تعمیرات لازم بر روی خودرو صورت می گیرد و مجدد سیکل PDI را طی و بعد از دریافت تایید نهایی تحویل مشتری می شود.

انتظار می رود بهره برداری از این پروژه، تاثیر به سزایی در رضایت مشتریان هنگام دریافت خودرو داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز