خبرگزاری کار ایران

شمارش معکوس برای افتتاح دومین نمایشگاه خودرو تهران

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۷۷۳

شهر نمایشگاهی آفتاب تهران آماده برگزاری یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی خود در حوزه خودرو کشور می شود.

به گزارش ایلنا این نمایشگاه از دوشنبه 6 آذر ماه آماده حضور علاقه مندان به صنعت و بازار خودرو خواهد بود و این ماراتن پنج روزه ، رسما برای دومین بار با حضور مسئولان و دست اندرکاران این صنعت کلید خواهد خورد.

بنا بر اعلام برگزار کنندگان این رویداد، در روز یکشنبه 5 آذر ماه امسال نمایشگاه با حضور مسئولان دولتی و کارشناسان و خبرنگاران افتتاح خواهد شد و بازدید عموم از این رویداد در روز بعد استارت زده می شود.

حضور گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا، شرکت های ایرتویا(تویوتا و لکسوس)، نگین خودرو(رنو)، کرمان موتور(هیوندای)، آرمان موتور کویر(لوکسژن) و جمعی دیگر از برندهای معتبر خودرویی در نمایشگاه خودرو 96 تهران؛ می تواند دلیل استقبال خوب مردم از این نمایشگاه بزرگ باشد.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های خودرو ساز داخلی، بسیاری از شرکت ها و کمپانی بزرگ جهان جدیدترین تولیدات خود را ارائه و به نمایش عموم می گذارند.

در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و زیر مجموعه های این وزارتخانه برپا می شود، کشورهای کره جنوب، ژاپن، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و تایوان حضور دارند.

سال گذشته بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه خودرو تهران خبر ساز شد و حالا با توجه به تغییر زمان برگزاری از بهمن به آذر ماه، پیش بینی می شود تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته بیشتر شود و از این رو شرکت های خودروسازی و نمایندگی های برندهای معتبر نیز سعی کرده اند تا با بهترین های خود در نمایشگاه حضور یابند.

نمایشگاه خودرو تهران از 6 تا 10 آذرماه امسال در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب از ساعت 10 صبح تا 18 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز