خبرگزاری کار ایران

نیاز به 19 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های نواحی صنعتی هرات و مروست

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۹۶

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد گفت: بالغ بر 19 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساختهای نواحی صنعتی هرات و مروست در سال 97 مورد مورد نیاز است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی یزد، " سید مسعود عظیمی " در بازدید از این ناحیه صنعتی گفت: برای تکمیل پروژه های راهسازی و شبکه داخلی مخابرات در ناحیه صنعتی هرات نزدیک به 15 میلیارد ریال و نیز برای تکمیل پروژه راهسازی ناحیه صنعتی مروست 4 میلیارد ریال در سال آینده مورد نیاز است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تخصیص این اعتبارات از سوی فرمانداری، نواحی صنعتی شهرستان خاتم از شرایط مناسب‌تری برای جذب سرمایه‌گذار برخوردار شوند و زمینه ایجاد واحدهای صنعتی جدید و اشتغال فراهم شود.

عظیمی با بیان اینکه شهرستان خاتم از قابلیت‌های کشاورزی بالایی برخوردار است، گفت: نواحی صنعتی ایجاد شده در این شهرستان می تواند زمینه لازم را برای صنایع تبدیلی فراهم کند و شرکت شهرکهای صنعتی نیز همکاری لازم را برای حمایت از سرمایه‌گذاران به عمل خواهد آورد.

وی با تاکید بر نیاز شهرکهای صنعتی به تخصیص اعتبارات عمرانی گفت: عدم تخصیص اعتبار مورد نیاز، روند ارائه خدمت به صنعتگران مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی را با دشواری مواجه می کند.

عظیمی یادآور شد: تاکنون برای اجرای پروژه‌های عمرانی در این 2 ناحیه صنعتی در مجموع نزدیک به 64 میلیارد ریال از محل منابع داخلی و استانی هزینه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز