خبرگزاری کار ایران

ارسال کاروان کمک های ایران خودرو به مناطق زلزله زده غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۹۰۹

کاروان کمک شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو به هموطنان زلزله زده غرب کشور در ایران خودرو کرمانشاه تجمیع و سپس برای توزیع در شهرها و روستاهای آسیب دیده راهی این مناطق شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس، این کمک ها از سوی شرکت ایران خودرو و شرکت های تابعه این گروه صنعتی از تهران و سایر استان ها و شهرهای مختلف کشور به ایران خودرو کرمانشاه ارسال و از آنجا بین مناطق زلزله زده توزیع شد.
کاروان کمک های گروه صنعتی ایران خودرو در چندین تریلر، کامیون و کامیونت شامل اقلام اصلی مورد نیاز هموطنان در شهرها و روستاهای آسیب دیده از زلزله تهیه شده است.
این کمک ها با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کشور، استانداری کرمانشاه، جمعیت هلال احمر و سایر ارگان های دخیل در امر امدادرسانی، توسط تعدادی از کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در شهرها و روستاهای زلزله زده توزیع خواهد شد.
همچنین نیروهای امدادی و خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که ساعاتی پس از وقوع زلزله، برای خدمت‌رسانی به غرب کشور اعزام شده اند نیز همچنان در منطقه حاضر و در حال امدادرسانی هستند.
این نیروهای امدادی که از تهران، همدان و اهواز به مناطق غربی کشور اعزام شده‌اند، تا پایان زمان نیاز و اضطرار در منطقه‌ مستقر خواهند بود.
گفتنی است با توجه به وضعیت خاص منطقه و نقل و انتقالات متعدد بین شهرها با خودروهای شخصی و صدمه دیدن بسیاری از خودروها، ناوگان امدادی ایران خودرو، شامل 15 خودرو امداد، دو کانکس، خودروهای مجهز به دکل و کوییک سرویس تاکنون روزانه به 40 خودرو خدمات ارائه کرده‌اند.
همچنین این شرکت با در اختیار داشتن خودروهای سنگین و برخی تجهیزات در کنار سایر سازمان‌های امدادی از جمله هلال احمر و آتش‌نشانی در امر آواربرداری نیز اقداماتی صورت داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز