خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ساپکو در نشست با سازندگان فرانسوی تاکید کرد:

در همکاری‌های جدید خود استراتژی برد- برد را دنبال می کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۹۰۶

مدیر عامل ساپکو در نشست با هیات فرانسوی اظهار داشت: انتظار داریم سازندگان خارجی ضمن همکاری مشترک با قطعه سازان داخلی، بر کیفیت، تحقیق و توسعه و مهندسی تمرکز بیشتری داشته و در همکاری های خود استراتژی برد- برد را در نظر داشته باشند.

 

به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس مدیرعامل ساپکو در نشست مشترکی که معاونان و مدیران ساپکو در آن حضور داشتند، ورود سازندگان خارجی جدید در زنجیره تامین ایران خودرو را منوط به بومی سازی قطعات و استفاده از دانش فنی روز در آنها دانست و افزود: سازندگان فرانسوی در صورت قبول این شرایط قادر خواهند بود افزون بر تامین قطعات محصولات جاری شرکت ایکاپ در تولید محصولات آتی این شرکت بر روی پلتفرم 208 و 301 و همچنین پلتفرم جدید ایران خودرو مشارکت داشته باشند.
وی خط مشی جدید ایران خودرو در همکاری های جدید را محصول شرایط تولید و لزوم تمرکز بر توان داخلی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به این که امروز توان سازندگان داخلی ما پیشرفت قابل توجهی داشته،‌ دیگر با روش و کیفیت گذشته قادر به همکاری نخواهیم بود. 
در مورد کیفیت محصولات خود کوتاه نمی آییم
آرنود پقا، معاون فروش ایکاپ ضمن معرفی شرکت مشترک ایران خودرو و پژو به سازندگان فرانسوی و تاکید بر تکیه آن بر توان ساپکو در تامین قطعات و فعالیت های بومی تصریح کرد: از آنجا که ایکاپ با فلسفه بهترین کیفیت و قیمت برای مشتری و شرکت و توسعه صنعت خودرو ایران فعالیت خود را آغاز کرده است، در خصوص کیفیت، اهمیت به برنامه زمانی و تداوم در پیشرفت و رشد بهره وری چشم پوشی نخواهدداشت و فرایند انتخاب تامین کنندگان را با جدیت پیش خواهد برد. 
وی با اشاره به این که زمان تولید محصول بصورت CKD در ایران به سر رسیده است، یادآور شد: خودروی 301 را با بومی سازی 60 درصد آغاز کرده، این میزان را به 80 درصد خواهیم رساند.
معاون فروش ایکاپ ضمن بیان تجربه موفق همکاری های گذشته با ساپکو و سازندگان محلی، خودروهای 301 ، 208 و 2008 را تولیدات باکیفیت پژو برای بازار ایران عنوان کرد و افزود: برنامه صادرات 30درصد از تولیدات ایکاپ از اهداف اصلی ماست.
این نشست با معرفی صنعت خودرو کشور و اهداف ایران خودرو و ساپکو برای سازندگان فرانسوی توسط مدیر مطالعات و برنامه ریزی استراتژیک و اعلام اهداف و برنامه های پروژه پلتفرم جدید ایران خودرو از سوی معاونت خرید این شرکت ادامه یافت و با پرسش و پاسخ هیئت فرانسوی به کار خود پایان داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز