خبرگزاری کار ایران

بانک ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تا آخرین ریال هستند

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۶۳۴

استاندار البرز گفت که بانک ها موظف هستند تا آخرین ریال تسهیلات اشتغال زایی را پرداخت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی البرز، دکتر نجفی با بیان اینکه سهم استان را در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به دیگر استان ها نمی دهیم، خاطرنشان کرد: نگاه ما برای توسعه اشتغال استان، نگاه بخشی است و سهمی از استان برای رشد اشتغال را به استانی دیگر نمی دهیم.

وی با بیان اینکه رویکرد مهارت پروری برای ایجاد اشتغال باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مدیران برای تحقق تعهدات ایجاد شغل خود وارد این کارزار شوند.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دانشگاه های ما دیوار ندارند، گفت:

دانشگاه ها متعلق به مردم و همین استان هستند و فرزندان ما باید مهارت های لازم را فرا بگیرند.

وی اضافه کرد: دیوار دانشگاه ها با هدف ایجاد شغل و حل مشکل بیکاری استان اگر هم وجود دارد، باید برداشته شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه ایثارگران و خانواده هایشان نباید دغدغه شغل داشته باشند، خواستار تحقق سهمیه جذب 25درصدی ایثارگران شد.

نجفی افزود: دیدگاه مدیران باید این باشد که حتما مشکلات این قشر از جامعه بررسی و برطرف شود.

وی ادامه داد:اگر نتوانیم مشکلات خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان با توجه به اینکه با مشکلات زیادی مواجه هستند و اگرنتوانیم مشکلات آنها را برطرف کنیم اثرات منفی آن به جامعه بر می گردد.

استاندار البرز در ادامه با تاکید بر اینکه از ظرفیت پارک علم و فناوری برای اشتغال زایی باید استفاده شود، افزود: با وجود چنین ظرفیت هایی، وضعیت اشتغال استان باید رشد بیشتری داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز