خبرگزاری کار ایران

معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد:

ارسال کمک‌های گروه فولاد مبارکه به مناطق زلزله زدۀ غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۵۸۹

اولین محمولۀ کمک های شرکت فولادمبارکه به مناطق زلزله زدۀ غرب کشور در قالب ۵۰۰۰ تخته پتو، ۴۳۶۰ ثوب انواع لباس، ۱۵۰۰۰ شل آب معدنی، ۲۰۰۰۰ قوطی انواع کنسرو غذا و ۲۰۰۰۰ قرص نان توسط ۱۳ دستگاه کامیون برای هموطنان نیازمند ارسال شد

به گزارش ایلنا در پی وقوع حادثۀ دلخراش زلزلۀ غرب کشور، مدیریت و کارکنان گروه فولاد مبارکه دوشادوش اقشار مختلف مردم با ارسال کمکهای نقدی و غیرنقدی خود با این عزیزان ابراز همدردی نمودند. به گزارش خبرنگار فولاد، اولین محمولۀ کمک های شرکت فولادمبارکه به مناطق زلزله زدۀ غرب کشور در قالب ۵۰۰۰ تخته پتو، ۴۳۶۰ ثوب انواع لباس، ۱۵۰۰۰ شل آب معدنی، ۲۰۰۰۰ قوطی انواع کنسرو غذا و ۲۰۰۰۰ قرص نان توسط ۱۳ دستگاه کامیون برای هموطنان نیازمند ارسال شد.

معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولادمبارکه در مصاحبه با خبرنگار فولاد ضمن اعلام این خبر و عرض تسلیت به خانواده های داغدار زلزله زده گفت: در کنار فعالیتهای اقتصادی فولادمبارکه ایفای نقش محوری در توسعۀ اجتماعی کشور از مهمترین مأموریت های این شرکت است. در این خصوص تمامی مدیران و کارکنان شرکت ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیز برای ارائۀ هرگونه کمک اعلام آمادگی کردند و در همین راستا و در کوتاهترین زمان ممکن با هماهنگی مسئولان ستاد بحران استان برای تهیۀ بخشی از اقلام موردنیاز این عزیزان اقدام شد.

ایاز اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود از اعلام آمادگی مدیران و کارکنان فولادمبارکه برای تخصیص بخشی از حقوق خود برای کمک به هموطنان زلزله زده خبر داد و گفت: ازآنجاکه کارکنان فولادمبارکه در امور خیر همواره پیشقدم بوده اند، در این مورد نیز ترتیبی اتخاذ شده است تا همکاران بتوانند نسبت به این امر نیز اقدام کنند.

در همین راستا شرکتهای فولاد هرمزگان و صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان فولاد مبارکه نیز هموطنان زلزله زده غرب کشور را یاری کردند.

به گزارش خبرنگار فولاد، در جریان این اقدام خداپسندانه شرکت فولاد هرمزگان با هماهنگی جمعیت هلال احمر استان، ضمن اهدای خون از سوی کارکنان این شرکت، با ارسال یک هزار تخته پتو، ۵۰۰ عدد چادر، ۵۰۰۰ کنسرو مواد غذایی و ۲۰۰۰ ثوب انواع البسه به یاری این عزیزان شتافتند.

این گزارش حاکی است کارکنان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان فولادمبارکه هم به منظور ابراز همدردی و عمل به وظیفۀ انسانی، بخشی از حقوق و دستمزد آبان ماه خود را به آسیب دیدگان این حادثه اختصاص دادند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز