خبرگزاری کار ایران

اشتغال 1300 نفر در منطقه ویژه اقتصادی یزد

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۲۲۹

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد از فعالیت بیش از یک هزار و 300 نفر در واحدهای صنعتی منطقه ویژه اقتصادی یزد خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی یزد،‌ " سید مسعود عظیمی" در دیدار با تعدادی از فعالان اقتصادی در این منطقه گفت: منطقه ویژه اقتصادی یزد در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور که تحت مدیریت سازمان صنایع کوچک قرار دارند، فعالترین و دارای بیشترین واحد صنعتی به بهره برداری رسیده می باشد.

عظیمی افزود: در حال حاضر نزدیک 41 واحد صنعتی در این منطقه به بهره برداری رسیده اند که اشتغالزایی مناسبی را برای جوانان یزدی بوجود آورده اند.

وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی به لحاظ موقعیت قرارگیری و شرایط خاص گمرکی که بر آن حاکم است از موقعیت ممتازی نسبت به سایر شهرکهای صنعتی استان برخوردار است و همین مسئله نیازمند توجه و نگاه ویژه مسئولین ذیربط به صنعتگران مستقر در آن را می طلبد.

عظیمی تصریح کرد: در سال جاری که حمایت از صادرات سرلوحه امور قرار گرفته است، کمک به واحدهای صنعتی در امر صادرات محصولات تولیدی بیش از گذشته ضروری به نظر می رسد.

وی خاطر نشان کرد: ضرورت دارد تا دستگاه های متولی امر که نمایندگان انها در ویژه اقتصادی مستقر هستند، با تدبیر و اندیشه لازم در مسیر اشتغالزایی و تولید حامی صنایع باشند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد با بیان اینکه منطقه ویژه دارای قوانین و مقررات خاصی در ورود و خروج محصول و مواد اولیه می باشد، اظهار داشت: ورود مواد و ترخیص کالا از این منطقه دارای روال اداری خاصی می باشد که نیاز هست با همکاری ادارات مرتبط رضایت مراجعین و فعالین اقتصادی در منطقه با اقدامات خاصی جلب شود.

گفتنی است: منطقه ویژه اقتصادی یزد در جوار شهرک صنعتی یزد و در فاصله 15 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز