خبرگزاری کار ایران

سرکنسول ایران در الماآتی:

قزاقستان بازار خوبی برای محصولات ایران خودرو است

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۵۹۹

گروه صنعتی ایران خودرو با صادرات محصولات دارای استاندارد یورو٥ به قزاقستان بازار خوبی در بین سایر خودروسازان دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایکو پرس، حمیدرضا ارشدی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در الماآتی با بیان اینکه محصولات ایران خودرو و به خصوص سمند در کشور قزاقستان جایگاه مناسبی دارند، گفت: در حال حاضر شرکت های خودروسازی تویوتا، مرسدس بنز و سایر خودروسازان مطرح دنیا محصولات خود را به این کشور صادر می کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رقابت در بازار خودرویی قزاقستان بسیار بالا است، ایران خودرو نیز باید محصولات خود را با کیفیت بالا به این کشور صادر کند.

ارشدی افزود: محصول سمند جایگاه خوبی در بین مردم قزاقستان دارد و از لحاظ قیمت و کیفیت با محصولات مشابه خود رقابت می کند.

وی اظهار داشت: با مطالعات و برنامه ریزی می توان نیازهای خودرویی این کشور را شناسایی کرد و محصولات متنوع خود را با قیمتی مناسب ارائه کنیم.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در الماآتی افزود: علاوه بر صادرات خودروهای سواری در کلاس های مختلف، می توانیم بازار خودروهای کار، اتوبوس و حتی صادرات قطعه را هم به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: کشور ایران و قزاقستان از لحاظ فرهنگی و سیاسی مشترکات زیادی باهم دارند و همین امر باعث می شود بازار خود در این کشور را حفظ کنیم.

ارشدی همچنین ابراز امیدواری کرد، سایر شرکت های ایرانی نیز همچون ایران خودرو وارد این کشور شوند و از ظرفیت های کشور قزاقستان بهره برداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز