خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولادمبارکه اعلام کرد:

رشد 33/5 درصدی عرضۀ محصولات فولادمبارکه به بازارهای داخلی

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۵۴۲

مدیرعامل فولادمبارکه گفت:حتی یک حادثه هم در شرکت زیاد است؛ بنابراین باید این ضریب به صفر برسد

به گزارش ایلنا مدیرعامل فولادمبارکه از رشد 33/5 درصدی عرضۀ محصــولات فولادمبارکـــه به بازارهای داخلی در شش ماهۀ نخست سال جاری خبر داد و گفت: این میزان افزایش عرضه به منظــــور تأمیـــن حداکثـــری بازارهای داخلی و از محل افزایش تولید و کاهش سهم صادرات جایگزین شده است.
این مطلب را دکتر بهرام سبحانی در گردهمایی مدیریت و کارکنان فولادمبارکه اعلام کرد و ضمن ابراز خرسندی از تلاش کارکنان در تحقق اهداف و برنامه های شرکت در ۶ماهۀ نخست سال۹۶ با مروری بر گزارش عملکرد کارکنان در نیمۀ نخست سال جاری گفت: در این بازۀ زمانی، گروه فولادمبارکه توانست ۴میلیون و ۱۷۱هزار تن فولاد خام تولید کند که با ۱۵درصد رشد، بیشترین میزان رشد تولید را در بین فولادسازان کشور داشته است.
وی تصریح کرد: در بخش گندله سازی نسبت به برنامۀ سالانه ۲درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶درصد رشد محقق شده است و انتظار میرود با بهره برداری کامل از ظرفیت واحد گندله سازی سنگان به رشد فزاینده ای در این زمینه دست یابیم.
مدیرعامل گروه فولادمبارکه در ادامه از رشد 10/8 درصدی تولید آهن اسفنجی در واحدهای احیا مستقیم فولادمبارکه و مجتمع فولادسبا و رشد 11/8درصدی در تولید تختال در فولادمبارکه و مجتمع فولاد سبا خبر داد و گفت: در گروه فولادمبارکه در تولید آهن اسفنجی ۱۶درصد و در تولید فولاد خام ۱۵درصد رشد به ثبت رسیده است و با اجرای کامل توسعۀ مجتمع فولاد سبا به زودی شاهد رشد تولید فزاینده ای در این مجتمع خواهیم بود.
بررسی عملکرد نواحی گرم و سرد فولادمبارکه بخش بعدی سخنان دکتر سبحانی بود. وی در این خصوص گفت: در تولید کلاف گرم فولادمبارکه و مجتمع فولاد سبا 1/7 درصد و در کلاف سرد فولادمبارکه نیز ۲درصد از برنامه جلو هستیم؛ ضمن اینکه در این بخش نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد ۱۶درصد رشد هستیم.
وی با بیان اینکه در تولید ورق گالوانیزه نسبت به برنامه و مدت مشابه سال قبل ۳درصد رشد محقق شده است، به روند تولید محصولات ویژه در فولادمبارکه اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه در تولید این محصولات در ۶ماهۀ اول سال ۶درصد از برنامه جلوتر هستیم.
دکتر سبحانی ارتقای نقاط قوت و شناسایی نقاط قابل بهبود را از الزامات ادامۀ راه موفقیت آمیز فولادمبارکه دانست و تصریح کرد: باید افزایش کیفی همپای افزایش کمی محصولات در دستور کار خطوط مختلف باشد.
وی با اشاره به اهمیت کاهش ضریب تکرار حوادث در شرکت و قدردانی از توجه کارکنان به مسائل ایمنی، یادآور شد: حتی یک حادثه هم در شرکت زیاد است؛ بنابراین باید این ضریب به صفر برسد. به همین منظور باید آموزشها و انتقال تجارب به خوبی انجام شود.
ایشان در ادامه از رشد 33/5 درصدی عرضۀ محصولات فولادمبارکه به بازارهای داخلی، به بهره برداری رسیدن اولین و بزرگترین واحد گندله سازی ۵میلیون تنی در منطقۀ سنگان خراسان رضوی، بهره برداری از توسعه های مجتمع فولاد سبا، بومی سازی و جایگزینی ۱۶ عدد پایۀ هیدروژنی و اتوماسیون صنعتی در واحد باکس آنلینگ بدون دخالت کارشناسان خارجی، برگزاری مجمع عمومی سالانه شرکت و تقسیم سود نقدی ۷۵۰۰میلیارد ریالی و افزایش سهم مالکیت سهام شرکت توسعۀ معادن و فلزات به ۳۸درصد به عنوان بخشی از دستاوردهای گروه فولادمبارکه در نیمۀ نخست سال ۹۶ یادکرد.
وی در ادامه با بیان اینکه فولادمبارکه به موازات تولید و تأمین بازارهای داخلی همواره به مسئولیت های اجتماعی خود نیز متعهد بوده است، گفت: در این بخش رویکرد فولادمبارکه این بوده است که در کارها و پروژه های ماندگار همگام با جامعه مشارکت کند و واگذاری ساختمان سابق بهداری فولادمبارکه به ادارۀ بهزیستی شهرستان مبارکه، سرمایه گذاری در احداث شبکۀ جمع آوری و تصفیۀ فاضلاب شهرستانهای مبارکه و لنجان، برگزاری چهارمین جشن گلریزان شرکت فولادمبارکه و شرکای تجاری این شرکت و جمعآوری ۲۰میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، سرمایه گذاری در احداث و افتتاح ایستگاه راه آهن «ریز» و اتصال مجتمع فولاد سبا به شبکۀ ریلی کشور و اختصاص بخشی از زمین های تحت تملک فولادمبارکه برای احداث فاز سوم آزادراه کنارگذر غربی اصفهان از مهمترین این فعالیتها بوده است.
مدیرعامل گروه فولادمبارکه در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از کارکنان شرکت و با تأکید بر اینکه افتخارات کسب شده در گروه فولادمبارکه موجب سربلندی همۀ ایرانیان است گفت: امیدواریم در سایۀ الطاف الهی و با عشق و علاقه و تعلق خاطر سازمانی که نزد کارکنان است این موفقیتها همواره تداوم داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز