خبرگزاری کار ایران

همه باید در حمایت از تولید داخلی و اشتغالزایی گام برداریم

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۱۷۹

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز گفت: همه باید در حمایت از تولید داخلی و اشتغالزایی گام برداریم

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز ؛ جهانگیر شاهمرادی افزود: با توجه به نامگذاری سال 1396 از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان " سال تولید واشتغال " مدیران شهرکهای صنعتی باید به راهکارهای عملیاتی نمودن این شعار مهم بیاندیشند و در این مسیر شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز با تمام توان در خدمت شهرکهای صنعتی و صنعتگرانی خواهد بود که به تولید ملی  و اشتغال نگاه عملیاتی دارند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز افزود : شک ندارم که همه مدیران در مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز مجدانه تلاش خواهند نمود که مشکلات و معضلات واحدهای صنعتی پیگیری و تا حتی الامکان حل گردد .

وی تصریح کرد: به توصیه های مقام معظم رهبری و تأکیدات دولت تدبیر و امید مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی با.ید به عنوان یک نقشه را بنگریم و در جهت حمایت از تولید داخلی و اشتغال زایی قدم برداریم.

شاهمرادی خاطرنشان کرد: ما در زیرساخت های شهرکهای استان البرز مشکلی نداریم و آینده بسیار خوبی در انتظار صنعت استان البرز است که انشا ءالله  به رتبه قابل توجهی ارتقا خواهیم یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز