خبرگزاری کار ایران

سازمان نظام دامپزشکی بازوی حرکتی سازمان دامپزشکی است

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۱۵

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: توسعه تحقیقات، آموزش و پژوهش در دامپزشکی به منظور بروز رسانی دانش و توانمندی همکاران و تسلط کاملتر آنان به ابعاد مختلف علمی و عملی فعالیت های حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با رئیس سازمان نظام دامپزشکی اظهار کرد: به قطع یقین خاطره روزهای پرشور و شعف در سال 1376 که لایحه تأسیس سازمان نظام دامپزشکی در مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گرفت در ذهن همکاران جاری است و اکنون که 20سال از آن تاریخ و تولد این سازمان می‌گذرد زمان مناسبی برای به ثمر نشستن فعالیت‌ها و بهره‌گرفتن از ظرفیت‌های موجود است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن اشاره به این نکته که هیچ کس در محوریت سازمان دامپزشکی به عنوان یک نهاد حاکمیتی در حوزه دامپزشکی کشور با قدمتی 90 ساله شکی ندارد گفت: بنده به شخصه اعتقاد دارم با توجه به برخی معذوریت‌ها و ملاحظاتی که حاکمیت دارد بسیاری از امور را می‌‌توان بر عهده بخش خصوصی به عنوان همراه و همیار با حاکمیت گذاشت.

رفیعی پور نزدیکی و تعاملات سازنده بین دو سازمان را نه تنها مثبت بلکه از واجبات و  اولویت‌های آینده دو سازمان دانست و عنوان کرد: نتیجه این همراهی‌ها و تصمیم‌سازی‌های مشترک کمک به ارتقاء جایگاه و نقش بیش از 36 هزار عضو خانواده دامپزشکی در کشور و در نهایت موجبات ارتقاء و اعتلای حوزه‌های مختلف بهداشتی و اقتصادی خدمات‌گیرندگان و بهره‌برداران دامپزشکی که همانا مردم عزیز میهن اسلامی‌مان ایران است را فراهم می‌سازد.

وی نگاه تخصصی به مقوله پژوهش و سواد همکاران را بر جامعه هدف و بهره‌برداران حوزه دامپزشکی بسیار تأثیرگذار خواند و اذعان داشت: توسعه تحقیقات، آموزش و پژوهش در دامپزشکی به منظور بروز رسانی دانش و توانمندی همکاران و تسلط کاملتر آنان به ابعاد مختلف علمی و عملی فعالیت حرفه‌ای خویش که اعتلا و ارتقای حرفه و تأثیرپذیری بیشتر جامعه از حوزه دامپزشکی را به همراه خواهد داشت؛ لازم و ضروری است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پایان 14 مهر روز ملی دامپزشکی را بهترین آوردگاه برای رفاقت و همدلی تمامی دست اندرکاران حوزه دامپزشکی در کشور دانست و تصریح کرد: همیشه در دامپزشکی از سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کشور به عنوان دو بال و بازوی حرکتی نام برده شده است که انشاالله با استفاده از توان و ظرفیت واقعی آن‌ها در مسیر پیشرفت و ترقی دامپزشکی و اعتلای شأن و منزلت واقعی همکاران عزیزمان در کشور گام برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز