خبرگزاری کار ایران

نقشه مدیریت علف های هرز تدوین می شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۴۳۴

رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: نقشه راهکارهای مقابله با مقاومت علف های هرز و مدیریت این بخش در حال تدوین است.

به گزارش ایلنا، اسکندر زند معاون وزیر جهاد کشاورزی در هفتمین همایش 'علوم علف های هرز ایران' در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان؛ به اهمیت داده ها و اطلاعات اولیه در مدیریت علف های هرز و بخش کشاورزی اشاره کرد و اظهارداشت: در نقشه راه این بخش تناوب و نوع پوشش گیاهی علف های هرز گردآوری و براساس آن برنامه ریزی می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی همچنین برگزاری همایش های این گونه را در جهت کاهش معضلات بخش کشاورزی بیان کرد و یادآور شد: نقشه مدیریت علف های هرز به کم کردن مشکلات حوزه کشاورزی کمک خواهد کرد.

وی یکی از ضرورت ها را نیز افزایش اثربخشی تحقیقات کشاورزی بیان کرد وافزود: داده های علمی و مقالات ما ورودی محور به بخش کشاورزی است و ما در مرکز تحقیقات به دنبال خروجی یافته های علمی و اجرایی شدن آن هستیم.

رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور همچنین گفت که امروزه برای بیشتر مشکلات کشاورزی در کشور راهکار داریم و امید می رود که بسیاری از آن عملیاتی گردد.

وی همچنین با بیان اینکه با انقلاب تکنولوژی، علم به سرعت رو به رشد است، افزود: نباید از علم روز و دانش و تکنولوژی در حوزه های مختلف عقب بمانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز