خبرگزاری کار ایران

در راستای مسئولیتهای اجتماعی فولاد مبارکه انجام شد؛

آغاز عملیات ایمن سازی راه آهن روستای حسن آباد

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۴۴۶

در راستای مسئولیتهای اجتماعی فولاد مبارکه و به منظور تأمین آسایش و ایمنی هرچه بیشتر اهالی حسن آباد، کلنگ عملیات محصورسازی صدای ریل در این روستا با مشارکت و سرمایه گذاری فولاد مبارکه به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا به نقل از فولاد مبارکه در این مراسم که سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه، بخشدار مرکزی، معاون اجرای پروژه های توسعه و مدیران مهندسی صنایع و روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، اعضای شورای اسلامی روستای حسن آباد و جمعی از اهالی این روستا حضور داشتند، دکتر جواد سلطانی سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه ضمن قدردانی از مدیریت شرکت فولاد مبارکه اجرای این پروژه را اقدامی مؤثر برای تأمین هرچه بیشتر امنیت و آسایش اهالی روستای حسن آباد دانست و گفت: فولاد مبارکه همواره به مسئولیتهای اجتماعی خود و تعامل سازنده با منطقه پایبند بوده است.
وی با تأکید بر اینکه اجرای این پروژه علاوه بر ایمن سازی منازل مسکونی که در حریم راه آهن قرار دارند، از صوت ناشی از تردد واگنها جلوگیری می کند، افزود: فولاد مبارکه در همۀ زمینه ها خصوصا زمینه های فرهنگی، آموزشی، خدماتی و اجتماعی فعالیتهای مفید و گسترده ای در منطقه داشته است که جای تشکر و قدردانی دارد.
سلطانی در بخش دیگری از سخنان خود توجه فولاد مبارکه به سلامت جسمی و روحی نیروی انسانی خود را یکی دیگر از ویژگی های بارز مدیریت فولاد مبارکه دانست و تصریح کرد: بدون شک این مهم تأثیر شگرفی در ارتقای بهره وری این سازمان داشته است؛ به ویژه اینکه ما شاهد آن هستیم که بخشی از نیروی انسانی فولاد مبارکه را همین ساکنان و اهالی بومی روستای حسن آباد تشکیل می دهند.
آرامش و رضایتمندی مردم منطقه، یکی از اولویت های شرکت فولاد مبارکه
در ادامۀ این مراسم احمد سعیدبخش، معاون اجرای پروژه های توسعۀ فولاد مبارکه آرامش و رضایتمندی مردم منطقه را یکی از اولویت های فولاد مبارکه عنوان کرد و افزود: در همۀ ادوار و مخصوصا در حال حاضر مدیریت عالی شرکت فولاد مبارکه همواره بر توسعه و تکامل منطقه و انجام پژوهش در این زمینه و همچنین اجرای سریع پروژه های مرتبط تأکید می کند.
وی در تشریح مشخصات این پروژه تصریح کرد: در این پروژه از تکنولوژی جدید انکسار صوت استفاده میشود که در آن دیواره ای به طول یک کیلومتر و متشکل از ورقهای گستردۀ فولادی با پارامترهای محاسباتی، به منظور کاهش تراز شدت صوت ناشی از حرکت قطار در منطقۀ مسکونی مجاور تا ۱۰ دسیبل استفاده خواهد شد که در نوع خود بی نظیر است.
معاون اجرای پروژه های توسعۀ فولاد مبارکه با بیان اینکه این پروژه با چنین متریالی برای اولین بار است که در کشور اجرا میشود، گفت: با توجه به کارآمدی این طرح، میتوان آن را به عنوان یک الگو در کشور مطرح کرد.
وی از شرکت مهندسی دژپاد صنعت سازه به عنوان مجری این طرح یاد کرد و افزود: نظارت بر این پروژه که طی ۹ ماه اجرا خواهد شد، بر عهدۀ واحد اجرای پروژه های جنبی فولاد مبارکه خواهد بود.
سعیدبخش خاطرنشان کرد: شروع مطالعات و طراحی آن بهوسیلۀ واحد مهندسی کارخانه در ۵ ماه انجام شده و در آن تأمین ایمنی ساکنان و پارک مجاور و همچنین حفظ ایمنی لوکوموتیو و واگنها نیز مدنظر قرار گرفته است. ضمن اینکه تعویض و مرمت مسیر سیفونی انتقال و هدایت آبهای سطحی محوطه به کانال آب مجاور ترانشه نیز پیشبینی شده است.
فولاد مبارکه پیش از این نیز با ساخت ورزشگاه، پل ورودی و فضای سبز تعامل سازندهای با حسن آباد داشته است
در ادامۀ این مراسم چاوش زاده، بخشدار مرکزی شهرستان مبارکه نیز یادآور شد: خوشبختانه این پروژه که چند سالی است از مطالبات اهالی این روستا بوده است، اکنون با همت فولاد مبارکه به نتیجه رسید و توافق شد که در حریم راه آهن اجرا شود.
وی همکاری فولاد مبارکه با اهالی این روستا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فولاد مبارکه پیش از این نیز با ساخت ورزشگاه، پل ورودی و فضای سبز در روستای حسن آباد تعامل سازنده ای با این روستا داشته است.
چاوش زاده ضمن تأکید بر اهمیت همکاری میان منطقه و صنعت افزود: تداوم ارتباط شرکت فولاد مبارکه با منطقه و برگزاری جلسات منظم با مسئولان شرایط بهتری برای پیوند صنعت با جامعه فراهم میکند و به یقین کمک خواهد کرد تا مشکلات هر دو طرف به نحو سازندهتری حل شود و هرچه زودتر به توسعۀ پایدار دست یابیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز