خبرگزاری کار ایران

اعتماد مردم به مادیران به دلیل ارائه خدمات خوب پس از فروش این شرکت است

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۰۱۳

گروه مادیران که در سال 1343 تاسیس شده یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه IT در ایران می باشد. مادیران شرکتی کاملا خصوصی است که توسط چندین نسل از خانواده و مدیرانی کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 50 سال تجربه موفق در ارائه کالاهای باکیفیت و خدمات پس از فروش آنها در سراسر کشور از افتخارات مادیران می باشد.

مجد آبادی، مدیر فروش مرکز تهران مادیران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت : شرکت مادیران بیش از 53 سال در عرصه تولید ماشین های اداری فعالیت داشته و تقریبا 22 سال  است که در زمینه تولید مانیتورهای LG فعالیت می‌کند و حدود 10 سال است که برند شرکت به اسم X vision  در داخل ، طراحی و تولید میشود. 1200 نفر  نیروی کادر به طور مستقیم در سراسر کشور با این شرکت در ارتباط هستند.

وی در خصوص مسئله  صادرات افزودند: به دلیل عدم حمایت در بخش صادرات، این مشکل وجود دارد که  با توجه به کیفیت بالای محصولات مادیران، مشتریانی از کشورهای خارجی که از کیفیت محصول ما راضی بودند تعداد محدودی خریداری کرده تا در کشور خود نیز بتوانند بفروش برسانند.

مجدآبادی اظهار داشت: حمایتی از برند و محصول ایرانی به عمل نیامده و مسئولین بیشتر به افتتاح برندهای خارجی تمایل دارند که این کار سبب کمرنگ شدن محصول ایرانی شده است. روند دشوار واردات قطعات که از چین و کره انجام می‌شود سبب شده تا شرکت ها به صورت نقد خریداری کنند که این خود مشکل اصلی  همه شرکت هاست.

ایشان در پایان تاکید کرد: اعتماد مردم به مادیران به دلیل ارائه خدمات خوب پس از فروش این شرکت است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز