خبرگزاری کار ایران

/یادداشت/

شریعتمداری بهترین گزینه وزارت صنعت، معدن وتجارت

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۳۴۱

بی شک فعالیت در ستاد فرمان اجرائی امام(ره)، یک دوره قائم مقامی ودودوره وزیر بازرگانی وپس از آن معاون اجرائی ریاست جمهوری کارنامه مطلوب ودرخشانی است که آنها را نمی توان نادیده گرفت.

بنده به صرف داشتن پست های ارشد به ایشان امتیاز نمی دهم بلکه به خدمات ارزنده ای که در هر یک ازمناصب به جامعه ارائه نموده انداعتقاددارم ،دربسیاری از سایت ها وشبکه های اجتماعی به مجموعه کارهای ایشان دربخش بازرگانی، پذیرفته شدن به عنوان عضو ناظر سازمان تجارت جهانی، ادغام سازمان هاوشرکت های وزارت بازرگانی در راستای کوچک سازی اندازه دولت اشاره شده است.

آن چیزی که از آن تاکنون سخنی به میان نیامده است ،دستگاه برگزیده ملی،احراز رتبه اول آموزش دربین تمامی دستگاههای اجرائی وکسب مقام اول اجرای برنامه های تحول اداری در طول دوره تصدی به سمت وزیر بازرگانی بوده است.

بسیاری اقدامات عام المنفععه که کارنامه ایشان را پربارتر می نماید، ستاد نخبگان که در دوران انتخابات به قوت حامی دکتر حسن روحانی بوده است حمایت همه جانبه خودرادرقالب ائتلاف نخبگان از جناب آقای دکتر محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت،معدن وتجارت اعلام ­­مینمایدو آماده هرگونه همکاری باایشان می باشد.

نویسنده: مهرداد مسعودی  مسئول ستاد نخبگان دکتر حسن روحانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز