خبرگزاری کار ایران

فرهنگ سازی استاندارد با همکاری ۷۰۰ هنرمند پیشکسوت

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۲۸

به گفته مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، بیش از 700 هنرمند شاخص کشور برای حمایت از پویش کالای استاندارد ایرانی وارد گود می شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران، در دیدار مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد زمینه همکاری هنرمندان پیشکسوت با سازمان ملی استاندارد ایران و حمایت از فراگیر شدن "پویش کالای استاندارد ایرانی میخرم" فراهم شد.

بر اساس این گزارش در این ملاقات سید عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و سیدجمال هادیان، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد، راه های همکاری متقابل و استفاده از ظرفیت مشترک را بررسی کردند.

در این دیدار مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن پیوستن به پویش #کالای_استاندارد_ایرانی_میخرم بر ترغیب هنرمندان شاخص عضو این موسسه برای حمایت از این پویش ملی تاکید کرد و مقرر شد برای پیگیری و اجرایی شدن توافقات، جلسات بعدی با حضور هنرمندان پیشکسوت برگزار شود.

هادیان در این دیدار شرح مختصری از وظایف و اهداف سازمان ملی استاندارد و اهمیت پویش مذکور را ارائه داد. 

در ادامه این دیدار، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز با استقبال از همکاری متقابل، از ترغیب و تشویق تمامی هنرمندان این موسسه که اغلب از هنرمندان شاخص کشور هستند برای پیوستن به پویش مذکور و حمایت از مصرف کالاهای استاندارد ایرانی خبر داد.

موسسه هنرمندان پیشکسوت با بیش از 700 عضو 60 سال و بالاتر، از موسسات بسیار محبوب و با نفوذ در میان هنرمندان و مردم است که وظیفه تکریم و حمایت از هنرمندان پیشکسوت ایران را عهده دار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز