خبرگزاری کار ایران

مجمع عادی و فوق العاده انجمن دایکست ایران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۳۱۵

مجمع عمومی حالت عادی و فوق العاده انجمن دایکست ایران با حمایت شرکت اریسمان صنعت در محل هتل آکادمی مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم پس از تلاوت قران و پخش سرود ملی ایران، مجمع فوق العاده برگزار شد. در این مجمع  مهندس شاهن مارکاریان در رابطه با لزوم تغییر نام انجمن توضیحاتی ارائه کردند و در نهایت  تغییر نام انجمن به "انجمن صنفی کارفرمایی ریخته گری تحت فشار ایران" به رای گذاشته شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.

در ادامه گزارش عملکرد انجمن در سال 95 توسط آقای شاهن مارکاریان، رییس هیئت مدیره انجمن و گزارش بازرس توسط آقای وحید اسحاقی، بازرس انجمن ارائه و مورد تایید مجمع قرار گرفت.

یکی از مهمانان ویژه در این مجمع دکتر حامد جلالی، مدیریت شرکت نمانگر، برگزار کننده نمایشگاه‌های بین‌المللی بود. از اخباریکه در گزارش عملکرد ارائه شد یکی این بود که پس از چندین دوره حضور موفق انجمن دایکست ایران در نمایشگاه متافو و سایر نمایشگاههای داخلی و خارجی، این بار یکی از سالن های نمایشگاه متافو بطور کامل به صنعت دایکست اختصاص داده شده است و این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ کشور است که برای یک مجمع صنفی روی می دهد.

دیگر خبر خوب که توسط وحید اسحاقی اعلام شد آن بود که انجمن ریخته گری تحت فشار با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران اقدام به اجرای طرح پایلوت ارتقا بهروری واحدهای صنعتی فعال در این حوزه که از اعضا انجمن باشند، می‌کند. در این فرایند که با همکاری یکی از مطرح ترین متخصصین داخلی انجام می‌شود، پس از تکمیل فرم های ارزیابی واحد هدف، عارضه های مبتلا به توسط کارشناسان شناسایی و برای رفع آنها و بهبود فضای کسب و کار در شرکت مورد ارزیابی راهکار ارائه خواهد شد. این خدمت برای واحدهای عضو انجمن به صورت رایگان خواهد بود.

مجمع عادی و فوق العاده انجمن دایکست ایران برگزار شد

در ادامه این مجمع انتخاب عضو علی البدل دوم انجمن از میان آقایان، وحید معینی و مهندس کشوری صورت گرفت و آقای وحید معینی به عنوان عضو علی البدل دوم هیئت مدیره انتخاب شدند. همچنین رای گیری برای انتخاب بازرس نیز صورت گرفت و مجددا آقای وحید اسحاقی به عنوان بازرس اصلی و آقای مسعود هومان به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

برنامه با تقدیر از همیاران تداوم یافت و مدیریت عامل اریسمان صنعت، حامی انجمن در برگزاری مجمع به ایراد سخنرانی پرداختند. همچنین با پخش فیلم‌هایی از شرکت اریسمان صنعت و ایزومی، حامی برنامه، فعالیت‌های خود را معرفی کرد.

مجمع عادی و فوق العاده انجمن دایکست ایران برگزار شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز