خبرگزاری کار ایران

معرفی شرکت فولاد سفیددشت به عنوان واحد تولیدی نمونۀ استان چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۲۸۰

در مراسم نکوداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور برات قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سلیمانی، استاندار و جمعی از مقامات و مدیران ارشد استان برگزار شد، از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، لوح و تندیس واحد تولیدکنندۀ نمونۀ استان به شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری اهدا و از اقدامات ارزشمند این شرکت تجلیل شد.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، در این مراسم که در سالن همایشهای اتاق بازرگانی استان برگزار شد، معاون آموزش و فناوری وزارت صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه در دنیای روبهرشد امروز، صنعت بدون علم و مطالعه پیشرفتی ندارد، یادآور شد: در بخش صنعت و معدن رسیدن به اقتصاد پویا باید مبتنی بر دانش باشد و شرکتهایی موفق خواهند بود که بتوانند از این دانش بهرۀ کافی و لازم را ببرند.

قبادیان در ادامه تأکید کرد: راه اندازی کسب وکار و تولید در هر منطقه باید با استفاده از مشاوره های علمی و کارشناسی و نیازسنجی منطقه ای و استانی همراه باشد.

بنابر این گزارش، سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال»، بر تلاش مستمر برای دستیابی به این شعار تأکید کرد و از واحدهای برتر و نمونۀ استانی به جهت تلاش در این راستا تشکر و قدردانی کرد.

دکتر امامی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، در این مراسم آمادگی هر چه بیشتر این سازمان را برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی تولیدی اعلام کرد.

محمود ارباب زاده، مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت، کسب لوح و تندیس واحد نمونۀ تولیدی را برای اولین بار از زمان راه اندازی فاز اول تولید آهن اسفنجی این شرکت در آبانماه ۹۵ و در مدت زمان کوتاهی پس از شروع تولید را نشانه‎ای از عزم جدی و همراهی کارکنان در تحقق اهداف شرکت دانست و از پشتیبانی های همه جانبۀ فولاد مبارکۀ اصفهان و تلاشهای شبانه روزی همکاران شرکت و پیمانکاران و همچنین از حمایتهای مسئولان استان در این خصوص، تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز