خبرگزاری کار ایران

با حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین صدیقی؛

علی فاضلی رئیس بنیاد بین المللی غدیر اتاق اصناف ایران شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۱۳۹

با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر ، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران به سمت ریاست بنیاد بین المللی غدیر اتاق اصناف ایران منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، متن حکم علی فاضلی که روز دوشنبه در نهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران در تهران قرائت و به وی تقدیم شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند ، جناب آقای دکترعلی فاضلی(دام عزه)

با اهدا، تحیت ؛

اکنون که بنیاد بین المللی غدیر با مدد ملکوتی مولی الموالی امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه الصلاه و السلام می‌رود تا تجلیات غدیر را در مراکز تشیع و جهان اسلام متبلور سازد، ضرورت دارد فعالیت‌های بنیاد بر اساس رهنمودهای امام راحل (ره ) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیگیری شود.

لذا جنابعالی را که از یاوران مخلص غدیر و دارای سوابق درخشان در گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) می باشید، به سمت ریاست بنیاد بین المللی غدیر اتاق اصناف ایران منصوب می نمایم.

امید است در نشر و گسترش فرهنگ غنی غدیر و زدودن حجاب غفلت از چهره پر فروغ ولایت موفق باشید.

از خدواند منان تائیدات جنابعالی را با عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم روحی لتراب مقدمه الفداء مسئلت می نمایم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز