خبرگزاری کار ایران

موسوی در نمایشگاه الکامپ ؛

فراکسیون حمایت از کسب و کارهای نو و اینترنتی در مجلس تشکیل می شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۸۶۷

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از توسعه کسب و کارهای نو و اینترنتی حمایت می کند گفت: ضرورت دارد قانونی برای رفع موانع کسب و کارهای نو و اینترنتی در مجلس تدوین شود. ب

به گزارش ایلنا به نقل از اتاق اصناف ایران ،  سیدفرید موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) در خصوص توسعه کسب و کارهای اینترنتی و نو گفت: در بازدیدی که از بخش کسب و کارهای استارتاپی نمایشگاه الکامپ داشتم مشخص شد بستر مناسب برای توسعه کسب و کار در این بخش وجود  دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایشگاه الکامپ، یک نمایشگاه جذاب و کاربردی است گفت: نیروهای جوان و تحصیلکرده و متخصص در عرصه کسب و کارهای نو و اینترنتی فعالیت می کنند و این می تواند نوید بخش توسعه این بخش باشد.

موسوی با اشاره به اینکه در بخش اقتصاد و اشتغال کشور با چالش هایی روبرو است گفت: توسعه کسب و کارهای نو این بستر را فراهم می کند که از چالش ها در حوزه اشتغال برون رفت داشته باشیم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی افزود: نوپا بودن کسب و کارهای اینترنتی در کشور باعث شده در مقابل این کسب و کارها مقاومت هایی وجود داشته باشد بنابراین در این راستا باید فرهنگ سازی هایی صورت گیرد تا نگرش جامعه تغییر کند.

وی افزود: توسعه کسب و کارها در کشور بدون توجه به کسب و کارهای اینترنتی نامفهوم است و باید بازتعریفی در این حوزه صورت گیرد.

موسوی ادامه داد: مجلس حمایت های لازم را از توسعه کسب و کارهای نوین و اینترنتی انجام می دهد و جلسات متعددی نیز در این راستا با مسئولان وزارت ارتباطات و سازمان های ذیربط برگزار کرده است.

وی ادامه داد: باید قانونی نیز برای رفع موانع کسب و کارهای نو و اینترنتی در مجلس تدوین کرد و در این راستا فعالان حوزه کسب و کارهای اینترنتی و همچنین وزارت ارتباطات و فعالان حوزه کسب و کارهای اینترنتی باید ایده های کارشناسی خود را به مجلس انتقال دهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: با همکاری بخش خصوصی، دولت و مجلس می توان یک قانون جامع برای رفع موانع کسب و کارهای اینترنتی تدوین کرد و در این راستا در هفته های آتی نیز فراکسیونی در مجلس به نام فراکسیون حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و نو تشکیل می شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید از تجارب کشورهای موفق در زمینه توسعه کسب و کارهای اینترنتی و نو استفاده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز