خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اعلام کرد

افزایش 500 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۱۹۸

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل گفت : در سالجاری 500 هکتار زمین به مساحت شهرکها و نواحی صنعتی استان اضافه می شود

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل ، علی نظری شیخ احمد اظهار داشت : ایجاد و فراهم نمودن بستر لازم  در شهرکها و نواحی صنعتی جهت احداث واحد صنعتی و تولیدی یکی از رسالت اصلی این شرکت می باشد .

وی شهرکها و نواحی صنعتی را مرکز ثقل فعالیت اقتصادی و صنعتی اعلام کرد و افزود : گسترش و توسعه شهرکها و نواحی صنعتی در جهت فعالیت اقتصادی علاوه بر توسعه صنعتی واقتصادی زمینه اشتغال در استان را نیز فراهم می کند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل ادامه داد : در حال حاضر استان اردبیل دارای 16 شهرک و ناحیه صنعتی با مساحتی در حدود یک هزار 120 هکتار   می باشد که تمامی شهرکها و نواحی صنعتی زیر ساختها تکمیل بوده و آماده واگذاری است .

نظری شیخ احمد افزود : 70 درصد از زمینهای شهرکها و نواحی صنعتی استان واگذار شده و تا قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید هیچ گونه توسعه ای در شهرکها و نواحی صنعتی استان انجام نشده بود ولی بر اساس اقدامات انجام شده طی 6 ماه گذشته, در حدود  500 هکتار زمین به مساحت شهرکها و نواحی صنعتی استان اضافه می شود .

وی در ادامه اظهار داشت : این افزایش مساحت در شهرکها و نواحی صنعتی به احداث دو ناحیه صنعتی در شهرستانهای  سرعین و هشتچین خلخال وهمچنین توسعه شهرک صنعتی اردبیل دو , نواحی صنعتی نوجه ده و روحکندی بیله سوار مربوط می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز