خبرگزاری کار ایران

امسال و با پیگیری‌های اتاق اصناف استان؛

به ۹ هزار واحد صنفی استان مرکزی تسهیلات رونق تولید پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۶۳۰

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: در بررسی های صورت گرفته از اتحادیه های صنفی امسال به حدود هزار واحد صنفی استان مرکزی تسهیلات رونق تولید پرداخت می شود.

به گزارش ایلنا جمشید زند اظهار داشت: طرح رونق تولید با اختصاص تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی و کشاورزی در حالی طی سال ۹۶ نیز ادامه خواهد یافت که واحدهای صنفی نیز مشمول دریافت تسهیلات شده اند.

زند اظهار کرد: این تسهیلات در قالب نوسازی واحدهای صنفی در سطح کشور پرداخت می شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: از اواخر خرداد ماه فعالیت سامانه بهینه یاب برای نام نویسی متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید اغاز شده است و اصناف متقاضی نیز می توانند برای بهره مندی از این تسهیلات با مراجعه با سایت ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته از اتحادیه های صنفی امسال به حدود ۹ هزار واحد صنفی استان مرکزی تسهیلات رونق تولید پرداخت می شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با بیان اینکه ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنوف تولیدی استان پرداخت می شود بیان کرد: پیش بینی می شود با پرداخت این میزان تسهیلات برای پنج هزار ۵۰۰ نفر در بخش صنوف شغل ایجاد شود.

وی با بیان اینکه اصناف با کمترین میزان تسهیلات میتوانند اشتغال ایجاد کنند، ادامه داد: این تسهیلات بیشتر در مناطق روستایی و به صنوف مختلف پرداخت خواهد شد و امیدواریم با پرداخت این میزان تسهیلات شاهد ایجاد فرصتهای شغلی بیشتری در جامعه و کاهش معضل بیکاری باشیم.

در سطح استان مرکزی ۲۱۰اتحادیه صنفی با ۶۰ هزار واحد صنفی وجود دارد که از این تعداد۴۱ اتحادیه و ۳۰ هزار واحد صنفی در اراک مشغول فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز