خبرگزاری کار ایران

در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدنکاران استان هرمزگان عنوان شد

رشد چشمگیر تولید و اشتغال در دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۹۹۵

وضع موجود پروانه های بهره برداری در دولت یازدهم 913 فقره با میزان سرمایه گذاری 49هزار و 17 میلیارد ریال و اشتغال23 هزار و ۴96 نفر بود که و مقایسه با دولت قبل 9 درصد در تعداد، 23 درصد در سرمایه گذاری و 5.8 درصد در اشتغال رشد داشته است.

به گزارش ایلنا، خلیل قاسمی گفت : از علل افزایش تعداد پروانه های صنعتی، می توان به نگاه ویژه دولت یازدهم به صنعت و تولید در کشور و پیگیری پروژه های رونق تولید و تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال اقتصاد مقاومتی اشاره نمود.

وی افزود : وضع موجود پروانه های بهره برداری در دولت یازدهم 913 فقره با میزان سرمایه گذاری 49هزار و 17 میلیارد ریال و اشتغال23 هزار و ۴96 نفر بود که و مقایسه با دولت قبل 9 درصد در تعداد، 23 درصد در سرمایه گذاری و 5.8 درصد در اشتغال رشد داشته است.

تقدیر خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از استاندار هرمزگان

در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدنکاران استان هرمزگان، خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت استان با اهداء لوح تقدیر به معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری، از استاندار هرمزگان به پاس فعالیتها و همراهی های اثربخش شان تقدیر کردند.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

آنچه که امروز در پرتو تلاش و موفقیت حضرتعالی به دست آمده، پایه های اولیه و مستحکمی است، برای گسترش روزافزون حوزه صنعت و معدن استان که آثار پربهای آن در فرداهای آینده پدیدار خواهد گشت.

بی تردید یکی از ارزشمندترین و اثرگذارترین فعالیتها و تلاش حضرتعالی در مسیر توسعه صنعت و معدن هرمزگان رقم خورده است.

اینک در سالی که به نام " اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال" مزین گشته است، به پاس تلاشهای بی دریغ حضرتعالی در ایجاد رونق تولید حوزه صنعت و معدن، این لوح سپاس تقدیم حضورتان می گردد.

توفیق مستمر حضرتعالی را در راستای توسعه و رونق بیشتر تولید صنعت و معدن که فاخرترین نحوه حضور در عرصه اقتصاد مقاومتی است، از درگاه ایزد منان مسئلت می نماییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز