خبرگزاری کار ایران

در مراسم روز ملی صنعت و معدن صورت گرفت

تجلیل از ۱۰ برگزیده صنعت و معدن در بخش های مختلف

کد خبر : ۵۰۸۶۸۷

در مراسم روز ملی صنعت و معدن از ۱۰ برگزیده در بخش های مختلف صنعتی و معدنی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایلنا، تجلیل از پیشکسوتان و واحدهای برتر صنعتی، صنایع معدنی غیرفلزی و طرح های برتر از مهم ترین بخش های مراسم روز ملی صنعت و معدن بود. در این مراسم هم چنین از خوشه کسب و کار توسعه یافته برتر تجلیل شد و کارآفرینان برتر زن و جوان معرفی شدند.

در این مراسم از علی اصغر حاجی بابا از شرکت شوفاژ کار به عنوان پیشکوت برتر صنعتی و خسروجامعی از شرکت سیمان خاش به عنوان صنایع معدنی غیرفلزی برتر تجلیل به عمل آمد.
در بخش واحدهای صنعتی برتر نیز اکبر خانی از شرکت کنسرو گل نوش و محمدرضا ظهیر امامی از شرکت تولیدی صنعتی فراسان مورد تجلیل قرار گرفتند و کیوان گردان به نمایندگی از خوشه پوشاک روستای کردآباد در بخش خوشه کسب و کار توسعه یافته مورد تقدیر واقع شد.
همچنین سعیده رضایی و شادی سحرخیز به ترتیب از شرکت های ایران اشبنت و پانیذ شهد بینالود نیز توانستند عنوان کارآفرین برتر زن را به دست اوردند و بابک تشکری از شرکت تالک ایرانیان به عنوان کارآفرین برتر جوان معرفی شد.
شایان ذکر است که در بخش طرح های برتر محمدرضا دیانی از شرکت صنایع پتروشیمی پلی استایر انتخاب و حسین پایداری از مجتمع کاغذ سازی راشا کاسپین ایرانیان معرفی و تجلیل شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز