خبرگزاری کار ایران

هفته آینده؛ صنعتگران کاشی و سرامیک ایران و جهان در تهران گردهم می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۰۳۷

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران هفته آینده در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود و در آن صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه کاشی و سرامیک از ایران و دیگر کشورهای جهان گردهم می آیند و ضمن ارائه توانمندی و تولیدات خود، با پیشرفت های روز این صنعت نیز آشنا خواهند شد

به گزارش ایلنا؛ بهنام عزیززاده مدیر عامل شرکت پویا نگار سرام پارسیان و رئیس ستاد اجرایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از 9 لغایت 12 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: امسال در بیست و چهارمین نمایشگاه  بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهرانشاهد حضور و مشارکت 170 شرکت و واحد صنعتی داخلی و 40 شرکت خارجی از کشورهای؛ ایتالیا، اسپانیا، چین، سوئیس، بلژیک،جمهوری چک، آلمان، انگلستان، آمریکا، بلغارستان و سوئد هستیم.

عزیز زاده اضافه کرد:این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از 30 هزار متر مربع، در 7 گروه کالایی؛ کاشی و سرامیک، ماشین آلات و تجهیزات، چینی بهداشتی، رنگ و لعاب، مواد اولیه، پخت سوم و شیرآلات، سرویس های بهداشتی، پخش کاشی و نشریات مرتبطو در 12 سالن نمایشگاهیمحل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک کشور و یکی از سه نمایشگاه بزرگ این صنعت در منطقه خاورمیانه محسوب می شود،گفت:بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران فرصت مغتنمی است تا تجار، انبوه سازان، طراحان، مهندسان، معماران وکاربران و همچنین دانشجویان رشته سرامیک بتوانند با آخرین دستآوردهای تولید کاشی و سرامیک و با طرح های جدید آشنا شوند.

وی به مسائل مرتبط به صنعت کاشی و سرامیک اشاره کرد و گفت:هر چند صنعت کاشی و سرامیک کشورمان طی سال های اخیر دچار مسائل و مشکلات شدیدی شد اما ایران همچنان جزء چند کشور اصلی تولید کننده و صادرکننده بزرگ کاشی و سرامیک جهان است. چین، برزیل و هند، کشورهایی هستند که در تولید و صادرات این صنعت رتبه های اول تا سوم را در اختیار دارند.

برگزاری دو همایش تخصصی و کارگاه علمی با حضور استادان، کارشناسان و صنعتگران حوزه کاشی و سرامیک و حضور چند هیئت اقتصادی و بازرگانی از کشورهای منطقه خاورمیانه در محل نمایشگاه، برخی از برنامه های جانبی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران خواهد بود.

شناسایی بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، معرفی ظرفیت¬های بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی کشور، برنامه ریزی برای حل مشکلات،موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت، ایجاد بستر های مناسب برای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوریها و ظرفیت¬های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی از 9 تا 12 تیرماههر روز از ساعت 10 صبح تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز