خبرگزاری کار ایران

ششمین نمایشگاه لوله و اتصالات تهران در شهر آفتاب برپا می شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۳۰۶

شهر نمایشگاهی آفتاب(شهر آفتاب) میزبان ششمین نمایشگاه لوله(فولادی، پلیمری و ...) و اتصالات، ماشین آلات و صنایع وابسته، پمپ و فیلتر از 13 تا 16 تیرماه امسال خواهد بود.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه به همت شرکت توسعه تجارت راه ابریشم و سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل  فولادی برپا خواهد شد بطوریکه در روز دوم(١٥ تیرماه) و در حاشیه نمایشگاه، مجمع عمومی سندیکا و هم اندیشی مدیران صنایع بزرگ این حوزه برگزار می شود.

براساس این گزارش، مقامات دولتی و مسؤول و هیات های بازدیدکننده فعال و متخصص از کشورهای عمان، عراق، افغانستان، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ... به همراه انبوه سازان، شهرداران، استانداران، سازندگان و پیمانکاران راه و شهرسازی از سراسر ایران برای بازدید وعقد قرارداد به ششمین نمایشگاه لوله و اتصالات دعوت شده اند.

همچنین براساس هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده به منظور جذب بازدید کننده متخصص و برنامه ریزی هدفمند برای عقد قردادهای خرید و تامین نیاز پروژه های در حال ساخت و  توسعه و تجهیز  پروژه های ساختمانی  و عمرانی ایران از جمله شهر جدید پرند از سوی مسؤولان برگزاری صورت گرفته است.

یاد آور می شود مشارکت کنندگان خارجی از کشورهای ترکیه، چین و هند نیز حضور پر رنگی در ششمین نمایشگاه لوله و اتصالات تهران خواهند داشت.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ششمین نمایشگاه لوله (فولادی، پلیمری و ...) و اتصالات، ماشین آلات و صنایع وابسته، پمپ و فیلتر می توانند به نشانی www.tt-raheabrisham.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز