خبرگزاری کار ایران

قائم مقام جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد:

توزیع بیش از 1400تن شکر سفید ویژه ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۴۲۵

قائم مقام و معاون سازمان جهاد کشاورزش آذربایجان شرقی از توزیع بیش از 1400 تن شکر سفید و درجه یک برای ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا از آذربایجان شرقی، مهندس اکبر فتحی قائم مقام رئیس سازمان و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص چگونگی توزیع شکر اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، جهت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در مجموع مقدار 1478 تن شکر سفید درجه یک تصفیه شده بین واحدهای صنفی و صنعتی استان که نمی‌توانند بصورت انبوه از بورس، شکر تهیه نمایند توزیع خواهد شد.

او در ادامه افزود: قیمت شکر تحویلی به واحدهای صنفی و صنعتی استان درب کارخانه در نقده به ازای هر کیلوگرم ۲۵۲۰ تومان محاسبه شده است.

قائم مقام رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه صاحبان صنفی و صنعتی بزرگ کما فی‌السابق می‌توانند از طریق مراجعه به بورس کالا نسبت به تهیه شکر مورد نیازشان اقدام نمایند خاطر نشان کرد: واحدهای صنفی و صنعتی که به شکر کمتری نیاز دارند می‌توانند با دریافت حواله مستقیم از مدیریت تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به تناسب میزان مصرف و پروانه‌ی بهره برداری خود، از محل کارخانه درشهر نقده خریداری کنند.

وی در پایان افزود: واحدهای صنفی و صنعتی در شهرستان‌ها جهت تهیه و دریافت حواله خرید می‌توانند به مدیریت جهادکشاورزی در شهرستان‌ها مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز