خبرگزاری کار ایران

اهدای جایزه ٢٠١٧ ادفیاپ به بانک صنعت و معدن ، به خاطر تامین مالی سه پروژه

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۱۴۴

جایزه سال ٢٠١٧ موسسه ادفیاپ به خاطر تامین مالی سه پروژه توسعه زیرساختی نیروگاه ماهتاب کهنوج ، پتروشیمی ایلام و تولید انرژی خورشیدی زاهدان، همزمان با برگزاری هشتاد و پنجمین جلسه هیات مدیره و چهلمین جلسه مجمع عمومی این موسسه در شهرماکائوی چین، به بانک صنعت و معدن تعلق گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از بانک صنعت و معدن ، در اجلاس سال جاری ادفیاپ عضویت بانک صنعت و معدن در این موسسه نیز برای چهار سال دیگر تمدید و لوح تمدید عضویت همراه با جایزه تامین مالی سه طرح توسعه ای به این بانک اعطا گردید.

محمد صادق اسماعیلی رئیس اداره بین الملل و نماینده مدیرعامل بانک صنعت و معدن در اجلاس سال ٢٠١٧ ادفیاپ پس از دریافت این جایزه گفت : موضوع فرصت ها و چالش های رودرروی موسسات مالی و بانک های توسعه ای در حصول اهداف توسعه ای مداوم و اعطای تسهیلات فاینانس طرح های کوچک و متوسط و بزرگ در کشورهای مربوط با توجه به برنامه ریزی اقتصادی هرکشور و بیان راه حل های منطقی و قابل اجرا ، در جلسات تخصصی این اجلاس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و کشورهای عضو از تجربه های یکدیگر در این زمینه بهره مند شدند.

گفتنی است :بانک صنعت و معدن به طرح نیروگاهی ماهتاب کهنوج مبلغ ٢٦٠ میلیون یورو ، به پتروشیمی ایلام ٢٢٠ میلیون یورو و به پروژه تولید انرژی خورشیدی شرکت گسترش انرژی نو آتیه زاهدان نزدیک به ٢٨ میلیون یورو تسهیلات تخصیص داده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز