خبرگزاری کار ایران

بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت حمل و نقل ریلی خاورمیانه در تهران

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۴۶

بزرگترین کارخانه ها و کمپانی های تولیدکننده صنایع و تجهیزات حوزه حمل و نقل ریلی و همچنین شرکت های بزرگ خدماتی این حوزه از ایران و دیگر کشورهای جهان از 25 تا 28 اردیبهشت ماه در تهران گردهم می آیند و ضمن ارائه جدیدترین تولیدات خود، در جریان پیشرفت های روز این صنعت قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا تا کنون بیش از 250 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور یافته اند و پیش‌بینی می‌شود این تعداد در روزهای آینده افزایش یابد.

در این نمایشگاه انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن ها، واگن‌های نیرومحرکه، واگن مولد، واگن مانوری ، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی، واگن های باری، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش ،خدمات تعمیر ونگهداری و خدمات بیمه ای، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، انجمن صنایع ریلی ایران، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل و سایر انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

علی محتشم امیری دبیر برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی گفت: آلمان ، چین، ترکیه، روسیه، سوئد، سوییس، چک ، فرانسه، هند، ایتالیا، بلژیک، جمهوری لیتوانی، جمهوری چک و اسپانیا کشورهائی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند و در کنار شرکت‌های داخلی نوین‌ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات حوزه حمل‌ونقل ریلی را ارئه می‌کنند.

وی با بیان اینکه همزمان با این نمایشگاه پنجمن کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن برگزار می شود،گفت:حضور و بازدید چند هیات تجاری و صنعتی و تخصصی خارجی و همچنین برگزاری چندین کارگاه و نشست تخصصی و آموزشی نیز برخی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

مدیر کل روابط عمومی راه ‌آهن نیز گفت: درنمایشگاه امسال برای اولین بار بخش بازرگانی راه آهن  به ‌صورت ویژه و با حضور شرکت‌های حمل‌ونقل ترکیبی حضور خواهد داشت.

سکری افزود: درصدد هستیم در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی هر روز شاهد یک رویداد جدید همچون حضور پیشکسوتان ریلی و برگزاری چند همایش علمی باشیم.

وی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی از آخرین دستاوردها و فنّاوری صنعت حمل‌ونقل ریلی، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع ریلی ایران است.

مرتضی علی احمدی مدیرکل بازرگانی راه‌آهن هم از رونمائی برنامه های جدید حوزه بازرگانی در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: ایجاد فضای ویژه و خاص برای حوزه بازرگانی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی منجر به انعقاد قراردادهای ریلی و توافق میان شرکت‌ها خواهد شد.

مدیرکل بازرگانی راه‌آهن از ارائه تخفیف ویژه به شرکت‌هایی که در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی قراردادهایی را منعقد کنند، خبر داد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با ستاد برگزاری نمایشگاه و با شماره تلفن 88656169-021 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز