خبرگزاری کار ایران

مارال چرم؛ صادرکننده نمونه استان البرز

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۴۰۳

گروه تولیدی وصادراتی مارال چرم،برای سومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان صادرکننده نمونه استان البرز در همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر استان البرز در سال 95شد.

در این همایش که  در تاریخ 17 اسفند ماه و به منظور تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان البرز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان برگزار شد، از گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم به عنوان صادرکننده نمونه استان البرز در سال 1395 تقدیر گردید و تندیس این همایش توسط جمعی از مسئولان دولتی به مدیرعامل این مجموعه تقدیم شد.

"سیدجلال حسینی خواه" مدیرعامل شرکت تولیدی و صادراتی مارال چرم در حاشیه این همایش گفت: شرکت مارال چرم از سال 1374 تا کنون در عرصه تولیدات و صادرات محصولات چرمی فعالیت داشته و همچنین محصولات خود را به کشورهایی همچون ایتالیا، استرالیا، قزاقستان و اوکراین صادر می کند.

ایشان با اشاره به اشتغالزایی این واحد تولیدی برای بیش از 400 نفر از جوانان و متخصصان ایرانی، افزود: صادرات محصولات نهایی چرمی به جای چرم خام از نکات قابل توجه عرصه تبادلات اقتصادی ایران و جهان است. تغییر سهم صادرات محصولات چرم از چرم خام به سمت محصولات نهایی می تواند علاوه بر مطرح کردن نام ایران در عرصه رقابت بازارهای جهانی سبب تزریق ارزش افزوده بالایی به اقتصاد ایران شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت تولیدی و صادراتی مارال چرم از چرم با کیفیت بالا برای تولید محصولات استفاده می کند، تاکید کرد: هم اکنون تمام محصولات این شرکت تولیدی از قبیل کیف و کفش، تن پوش، کمربند و... با چرم با کیفیت در کشور تولید می شود.

سیدجلال حسینی خواه با بیان اینکه در حال ساخت یک کارخانه تولید محصولات چرمی بزرگ هستیم، عنوان کرد: این کارخانه کاملا صنعتی بوده که در حال ساخت در استان البرز می باشد.

مدیرعامل گروه تولیدی مارال چرم افزود:  با ساخت کارخانه تولید محصولات چرمی، بیش از ۵۰ درصد محصولات این کارخانه به خارج از کشور صادر می شود.

همچنین در آینده نزدیک با بهره برداری از این کارخانه تولیدی برای بیش از یک هزار نفر جویای کار،  اشتغال ایجادمی شود.

حسینی خواه ادامه داد: قطعا کالایی با کیفیت پایین هرگز نمی تواند در بازار دیگر کشور ها رقابت کند. در درجه اول تولید محصول با کیفیت و در درجه دوم بهای تمام شده پایین آن می تواند یک محصول را  به گزینه ی مناسب برای صادرات تبدیل کند. رسیدن به این هدف مسلما بسیار دشوار است اما دور از دسترس نیست.

شایان ذکر است، شرکت تولیدی و صادراتی مارال چرم با تولید کالاهای با کیفیت توانسته با ورود به بازارهای خارجی، سهم خود را در خارج از مرز ها و رقابت با بازار آن ها افزایش دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز