خبرگزاری کار ایران

پیش‌فروش کامیونت جدید پرسیکا ایران خودرو دیزل آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۲۶۶

شرکت ایران خودرو دیزل پیش‌فروش کامیونت جدید پرسیکا را با شرایط ویژه نقدی و اقساطی آغاز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس غلامرضا رزازی، مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با اعلام این خبر گفت: پیش‌فروش کامیونت جدید پرسیکا از امروز -دهم اسفندماه- و به مناسبت پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت ایران خودرو دیزل آغاز شده است.

وی با اعلام اینکه کامیونت پرسیکا در انواع 6 تن باری و کمپرسی و 8.8 تن باری با شرایط فروش نقدی  و اقساطی عرضه شده، در خصوص تسهیلات خرید این محصول گفت: خریداران می‌توانند با واریز پیش‌پرداخت 15 میلیون تومان برای مدل 6 تن و 15 میلیون و 500 هزار تومان برای مدل 8.8 تن از تسهیلات حداکثر 60 ماهه برای خرید این محصول بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: مشتریان برای خرید یک دستگاه نیاز به معرفی ضامن نخواهند داشت.

رزازی زمان تحویل محصول را از تیر و مرداد ماه 96 با درنظر گرفتن اولویت ثبت نام اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل خاطرنشان کرد: کامیونت پرسیکا از موتور قدرتمند 141 اسب بخاری کامینز با استاندارد آلایندگی یورو 4 برخوردار بوده و مجهز به فیلتر دوده DPF است.

وی افزود: این محصول که به گیربکس 6 سرعته ZF مجهز است از طول بارخور مناسب با وزن شاسی سبک به همراه اتاق مجهز به کابین خواب‌ و تهویه هوای سقفی برخوردار است. کروز کنترل، ترمز پنوماتیک دومداره مجهز به ABS+ASR  از جمله دیگر مشخصات فنی قابل توجه آن به حساب می‌آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز