خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل زامیاد:

بهره گیری از پساب های صنعتی زامیاد در کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۷۳۷

مدیرعامل زامیاد گفت: بر اساس سیاست کاری تدوین شده در شرکت زامیاد، فاضلاب صنعتی این شرکت مورد پالایش و از خروجی آن در زمینه آبیاری و کشاورزی بهره برداری شد.

به گزارش ایلنا، فریدون حمیدی مدیرعامل شرکت زامیاد گفت:  براساس دستور العمل سازمان استاندارد، شرکت زامیاد می بایست پساب های ناشی از تولید را پالایش و به صورت دقیق و لحظه ای این فرایند را به سازمان محیط زیست گزارش دهد، به این منظور باید مقدماتی فراهم می شد.

وی افزود: بر این اساس باید سیستم فاضلاب و رنگ اصلاح می شد تا بتوانیم بستر پروژه پالایش برخط را فراهم کنیم.

حمیدی تصریح کرد: بر اساس سیاست کاری تدوین شده زامیاد باید هم فاضلاب صنعتی و هم فاضلاب بهداشتی مدیریت و از خروجی آن ها در زمینه آبیاری و کشاورزی بهره برداری شود.

وی تاکید کرد: ترکیب دو نوع پساب صنعتی و انسانی با یکدیگر و تبدیل آن به یک پساب قابل بهره برداری و قابل استحصال، کار سختی بود و بر این اساس همکارانم در بخش های آی تی، نگهداری، تاسیسات و انرژی تلاش های خوبی صورت دادند و با رصد معاونت منابع انسانی و اجرای معاونت پشتیبانی؛ سیستم پایش برخط زامیاد شکل گرفت.

مدیر عامل زامیاد گفت: بر همین اساس چند قطعه زمین در اختیار تیم مجری قرار گرفت تا بتوانند اثرات پساب تبدیل شده را بررسی و ارزیابی کنند و خوشبختانه گلها و گیاهان با این پساب به خوبی رشد و نمو کردند و نشان داد که تبدیل پساب ها به درستی صورت گرفته است و پس از آن آزمایشات لازم در خصوص میزان آلایندگی پساب ها صورت گرفت که رضایت بخش بوده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه شاهد افتتاح رسمی پروژه با حضور خانم دکتر ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نمایشگاه بین المللی محیط زیست بودیم .

حمیدی گفت: البته آغاز به کار این پروژه از خردادماه امسال به اداره محیط زیست تهران اعلام شده است و به دلیل اینکه تمایل داشتیم اثرات این فرایندها را به صورت دقیق کنترل کنیم و کار بدون ایرادی ارایه شود آغاز به کار رسمی این پروژه را درنمایشگاه محیط زیست و با حضور خانم دکتر ابتکار اعلام کردیم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز