خبرگزاری کار ایران

در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ارائه می شود:

4 محور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی در بخش صنعت و معدن کشور

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۶۵۰

مدیر دفتر بهداشت ، ایمنی ،محیط زیست و انرژی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : جامعیت و یکپارچگی در 4 محور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی در بخش صنعت و معدن کشور، ارائه می گردد.

به گزارش ایلنا، رسول یاراحمدی با بیان این مطلب افزود:  با توجه به سیاست‌ کلی نظام  و توجه دولت تدبیر و امید به مقوله حفاظت از محیط زیست ، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با حضور سازمان ها و شرکت های داخلی و خارجی برگزار می شود .

وی با اشاره اینکه 37 سازمان تابعه و وابسته در فضایی به وسعت 250 متر دستاوردهای زیست محیطی  HSEE را در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست عرضه می کنند تکید کرد: "سیستم های مدیریت یکپارچه بهداشت،‌ ایمنی، محیط زیست و انرژی (HSEE.IMS) وزارت صنعت، معدن و تجارت" در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست به مدت 4 روز از تاریخ  6 لغایت 9 اسفند ماه 1395 انواع دستاوردهای جدید در این حوزه را ارائه خواهد کرد.

دکتر  یار احمدی افزود : قابلیت‌های بالقوه و بالفعل برنامه‌ها، ‌اقدامات و تعاملات HSEE وزارت صنعت، معدن و تجارت در این نمایشگاه ارائه می گردد.

دامنه فعالیت‌های HSEE (گستردگی،حوزه‌های تخصصی، شاغلین، سازمان‌های وابسته و تابعه و...)، ارائه نتایج اقدامات و شاخص‌های عملکردی در حوزه‌های چهار گانه و رونمایی از برنامه‌های پیش روی HSEE وزارت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی گفت : در خلال این نمایشگاه دوره‌های آموزشی و پنل های تخصص در چهار حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی برگزار خواهد شد.

مدیر دفتر بهداشت ، ایمنی ،محیط زیست و انرژی وزارت صنعت، معدن و تجارت از کلیه متخصصان، فعالین، اساتید و دانشجویان علاقه‌مند در حوزه محیط زیست دعوت کرد که در غرفه HSEE وزارت صنعت، معدن و تجارت واقع در سالن خلیج‌فارس بازدید نموده و ضمن آشنایی با فعالیت‌های این وزارت، ما را از نظرات تخصصی خود بهره‌مند سازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز