خبرگزاری کار ایران

آغاز مدیریت سرمایه های انسانی خدمات پس از فروش صنعت خودرو

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۹۹۲

مدیریت سرمایه های انسانی شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور برای اولین بار از طریق بانک متخصصین صنعت خدمات پس از فروش خودرو در سال 95 میسر خواهد شد.

به گزارش ایلنا محسن سلیمی مدیر مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت با توجه به نرخ بالای خروج پرسنل نمایندگی های مجاز از شبکه خدمات پس از فروش خودرو مدیریت منابع انسانی توسط مدیران شرکت های عرضه کننده خودرو و مدیران نمایندگی های مجاز می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در این راستا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با نگاه مسولیت اجتماعی و کمک به ارتقا صنعت خودرو و خدمات پس از فروش نسبت به طراحی و راه اندازی «اولین بانک اطلاعات متخصصین خدمات پس از فروش صنعت خودرو» که اطلاعات جامع پرسنل شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور را به صورت متمرکز  و یکپارچه در ان موجود می باشد اقدام نموده است.

اهم قابلیت های این بانک عبارت است از افزایش نرخ ماندگاری پرسنل در شبکه خدمات پس از فروش با ایجاد بانک یکپارچه متخصصین، ارتقا سطح مهارت و دانش پرسنل از طریق اجرای آموزش در سطح کلاس جهانی، ایجاد فضای رقابتی و انگیزشی در پرسنل نمایندگی با در نظر گرفتن سطوح صلاحیت، ترغیب مدیران نمایندگی به حفظ و نگهداشت پرسنل حائز سطوح مهارتی بالاتر، ایجاد نظام تایید صلاحیت متخصصین خدمات پس از فروش مجاز از طریق گواهینامه سطح مهارت، ایجاد فضای مقایسه ای نمایندگی با سایر نمایندگی های مجاز،دسترسی مدیران نمایندگی به بانک منابع انسانی تایید شده خارج از شبکه ی مجاز

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز