خبرگزاری کار ایران

در ده ماهه امسال با رشد ۵۰ درصدی :

ارزش ضمانت نامه‌های صادر شده برای صنایع کوچک به هزار و 200میلیارد ریال رسید

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۵۴

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه¬گذاری صنایع کوچک گفت: ارزش ضمانتهای صادر شده وتمدیدی توسط این صندوق در ده ماهه امسال به 1 هزار و 240 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 50 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، محمد حسین مقیسه گفت: بیشترین ارزش ضمانت‌نامه‌های صادر شده این صندوق برای طرح‌های ایجادی به مبلغ 340 میلیارد ریال  و سپس سرمایه در گردش به مبلغ 300 میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزود: در ده ماهه سال 95 به تعداد 250 ضمانت¬نامه صادر و تمدید شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به لحاظ عددی  19درصد رشد را نشان می¬دهد.

وی گفت : در ده ماهه امسال این صندوق برای صندوق کار آفرینی امید 39 ضمانت نامه ، بانک¬های صنعت ومعدن33 و بانک سینا 19 ضمانت نامه صادر کرده است.

مقیسه همچنین گفت: حمایت از بنگاههای کوچک و تسهیل سرمایه‌گذاری برای آنها، همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و دولت محترم نیز آن را مورد توجه ویژه قرار داده است.

وی افزود: صنایع کوچک سهم قابل توجهی در کل صنعت، اشتغال و ارزش افزوده اقتصاد ایران را دارا است، لذا دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت سیاست¬ها و اقدامات جدی را برای حمایت از صنایع کوچک در دستور کار خود دارند.

مهندس مقیسه گفت: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک 70 درصد اصل و سود تسهیلات درخواستی(مناطق کمتر توسعه یافته تا 85 درصد) را برای واحدهای صنعتی واجد شرایط نزد بانک¬ها را ضمانت می¬کند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک ضمانتهای که توسط این صندوق صادر می شود را متنوع خواند و افزود : هم اکنون  ضمانت نامه پیش پرداخت، حسن انجام کار، شرکت در مناقصه و مزایده و ضمانت نامه خرید مواد اولیه نیز توسط صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک صادر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز