خبرگزاری کار ایران

تهران میزبان هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب و ماشین آلات وابسته

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۱۲۸

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران هفته آینده میزبان نمایشگاهی است که می تواند زمینه ساز تحولی مهم در صنعت چوب کشور باشد، هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین آلات وتجهیزات وابسته از 18 تا 21 بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا در این نمایشگاه ده ها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی آخرین و نوین ترین تولیدات و دستاوردهای خود را ارائه و به نمایش عموم می گذارند.

علی محتشم امیری، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه با بیان اینکه طی چند سال اخیر جایگاه جهانی نمایشگاه چوب ایران تقویت شده است، گفت: این نمایشگاه تخصصی‌ترین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب ایران محسوب می‌شود و تاکنون حضور کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، فنلاند، چین، ترکیه،روسیه، سوئیس، قزاقستانتایوان و برخی دیگر از کشورهای حوزه آسیای میانه در آن قطعی شده است.

 وی افزود: این نمایشگاه در فضائی بالغ بر 19هزار متر مربع و در سالن های شرقی و همچنین فضای باز محل  دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می شود.

محتشم امیری از علاقه مندی کشورهای پیشرو در صنعت چوب برای حضور و مشارکت در این نمایشگاه خبر داد و گفت:برخی از کشورهای حوزه CIS،اروپای شرقی و مرکزی، چین، کشورهای جنوب شرقی آسیا و روسیه نیز که از تکنولوژی بالایی در این صنعت برخوردارند، برای حضور در نمایشگاهبرنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی اضافه کرد:توسعه صنعت چوب کشور و توجه به اقتصاد مقاومتی،گسترش روابط تجاری و توسعه صادرات این حوزه،تقویت زیرساخت‌های تولیدی و صادراتی کشور و افزایش توان رقابت شرکت‌های ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی از جمله مهمترین اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چوب ایران است.

 رئیس ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چوب خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۱۶ گروه تخصصی صنعت چوب شامل؛خطوط و ماشین آلات تولید و برش، خطوط و ماشین آلات صنایع چوب(فرز، پرس، شیارزن،رنده،CNC،جوش چوبو پروفیل)،ماشین آلات تولید، انواع سوزن و منگنه،انواع دستگاه­های اشباع ساز،خطوط و ماشین آلات فرآوری چوب نظیرCNC،طراحی خراطی ماشین آلات چندکاره، کوره های خشک کن، دیگ­های اشباع،انواع مواد اولیه،انواع روکشها و ورقهای چوبی، انواع ابزارآلات صنایع چوب، انواع کف پوشهای چوبی، انواع ماشین آلات حمل و جابجایی صنایع چوب، انواع ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی صنایع چوب و انواع نشریات و دانشگاه­ها و آموزشگاه های مرتبط با صنایع چوب و مجلات تخصصی و سایت های تخصصی ارائه می شود.

 محتشم امیری اضافه کرد: در این نمایشگاه ودر بخش داخلی نیز استان‌های شمالی، جنوب و جنوب غرب کشور با توجه با شرایط و ویژگی های اقلیمی و پیشرفت بیشتر تکنولوژی تولیدات و ماشین‌آلات مرتبط با صنعت چوب مشارکت بسیار بالایی خواهند داشت.

 وی درادامه تاکیدکرد: این نمایشگاه با رویکرد تقویت جایگاه جهانی این رویداد و توان افزایی فعالان این صنعت در داخل کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه بازارهای داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

گفتنی است برگزاری چند همایش،نشست تخصصیوکارگاه علمی و همچنین حضور چند هیئت بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف،برخی از برنامههای جانبی هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ایراناست.

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ایراناز 18 تا 21 بهمن ماه هر روز از ساعت 30/8 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز