خبرگزاری کار ایران

جشنواره زمستانی از ۱۳ دی آغاز می شود

فروش محصولات ایران خودرو با مدل96

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۹۶۹

گروه صنعتی ایران خودرو در جشنواره زمستانی امسال، برای نخستین بار محصولات خود را سه ماه قبل از شروع سال جدید، با مدل 96 به بازار عرضه خواهد کرد.

 به گزارش ایکوپرس، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: جشنواره زمستانی فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از دوشنبه 13 دی ماه ماه آغاز و خودروهایی که در این طرح عرضه می شوند،‌ با مدل سال 1396 شماره گذاری خواهند شد.

مصطفی خان کرمی به اخذ مجوز گروه صنعتی ایران خودرو از پلیس راهور ناجا در این خصوص اشاره کرد و با تشکر از همکاری های راهنمائی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تغییر مدل محصولات مطابق سایر خودروسازان جهانی از چند ماه پیش از سال امر مهمی بود که با همکاری راهور ناجا و خودروسازان برای اولین بار بوقوع پیوست.

خان کرمی افزود: جشنواره زمستانی فروش محصولات ایران خودرو از 13 دی ماه و با عرضه اغلب محصولات آغاز خواهد شد و تمامی محصولات عرضه شده این جشنواره با مدل سال 96 شماره گذاری خواهند شد.

وی اظهار کرد: با ارائه طرح های متنوع فروش در جهت تامین خواسته ها و سلائق اقشار مختلف، سعی کرده ایم شرایطی را ایجاد کنیم تا هموطنان عزیز با هر میزان توان مالی، بتوانند از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بهره مند شوند و نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو آماده انجام فرآیندهای ثبت نام از مشتریان گرامی و عرضه خودرو با قیمت های مصوب بوده و مجاز به فروش با قیمت هایی فراتر از قیمت مصوب کارخانه نخواهند بود.

خان کرمی از تلاش های صورت گرفته در زنجیره تامین، کیفیت، بخش های تولید و فروش گروه صنعتی ایران خودرو نیز تقدیر و تشکر کرد و افزود:با تلاش و همراهی آنها اجرای طرح های مختلف فروش، با استقبال هموطنان عزیز از محصولات ایران خودرو مواجه شده است. امیدواریم  با برنامه های توسعه محصول و به کارگیری تکنولوژی های جدید در جهت ارتقای کیفیت محصولات، نسبت به جلب رضایت بیشتر مشتریان قدم برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز