خبرگزاری کار ایران

داوران جشنواره «حرکت» در بخش کاریکاتور معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۹۶۵

کامبیر درمبخش، جواد علیزاده، سید مسعود شجاعی طباطبایی و علیرضا کریمی مقدم به عنوان داوران بخش آثار کاریکاتور در جشنواره حرکت گروه صنعتی ایران خودرو معرفی شدند.

به گزارش ایکوپرس، کامبیز درمبخش، از پیشکسوتان هنر کاریکاتور در ایران به شمار می رود که در این حوزه صاحب سبک است. از این هنرمند که برنده چندین جایزه بزرگ معتبر جهانی است کتاب‌های متعددی در زمینه تصویرسازی و کاریکاتور منتشر شده‌است. 

جواد علیزاده دیگر عضو هیات داوری بخش کاریکاتور، از هنرمندان به نام در این حوزه است. وی تاکنون ۳ جایزۀ داخلی و حدود ۳۰ جایزۀ بین‌المللی را نصیب خود کرده است.

مسعود شجاعی طباطبایی از اساتید و صاحبنظران کاریکاتور است که سوابق درخشانی حوزه گرافیک و طراحی دارد.

علیرضا کریمی مقدم نیز از صاحبنظران حوزه گرافیک است که در تیم داوران در جشنواره حرکت حضور دارد.

برمبنای این گزارش، با نظر و انتخاب افراد شاخص و صاحب نظر یادشده، آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، داوری و برترین ها همزمان با برگزاری همایش بین المللی صنعت خودرو در روزهای 24 و 25 بهمن ماه در سالن همایش برج میلاد معرفی خواهند شد.

گفتنی است موضوع «فرهنگ رانندگی» برای بخش کاریکاتور جشنواره حرکت تعیین شده است و هنرمندان از زمان اعلام فراخوان تا دهم بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را به سایت www.Artikco ارسال کرده و اطلاعات مربوط به جشنواره و جوایز آن را از طریق همین سایت یا دبیرخانه دائمی آن دنبال کنند.

شماره تماس 86072602 نیز به صورت مستقیم پاسخگوی مخاطبان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز