خبرگزاری کار ایران

جولان دلالان ثبتی/ انجام امور ثبتی از مسیرهای نامتعارف/ مردم در انتخاب موسسات حقوقی و ثبتی دقت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۵۳۳

یک کارشناس امور حقوقی و ثبتی با اشاره به اقدامات دلالان و سودجویان نسبت به کلاهبرداری از متقاضیان امور ثبتی گفت: تعدادی از دلالان ثبتی با حضور در اطراف سازمان ثبت مبادرت به انجام تبلیغات برای ثبت شرکتها و مؤسسات تجاری و غیر تجاری می کنند و حتی گاه با دادن وعده های فریبنده مانند ثبت شرکتها در یک روز، متقاضیان ثبت شرکت و مؤسسات را فریب می‌دهند.

به گزارش ایلنا، مهرنوش وکیلیان مدیرعامل شرکت ثبت مطهری با بیش از 20 سال سابقه همکاری با گروه‌های صنعتی و تجاری کشور با بیان اینکه در اکثر موارد تعدادی از این دلالان حتی پروانه وکالت نیز ندارند افزود: به جهت حمایت از حقوق مردم، کاهش موارد تقلب و کلاهبرداری در این حوزه و روشن و شفاف شدن امور باید از اقدام این افراد کلاهبردار جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب وکلا و مجموعه های معتبر برای انجام امور ثبتی خود دقت لازم را داشته باشند تصریح کرد: اکثر مدیران و صاحبان صنایع و بنگاههای اقتصادی تصور می کنند ثبت علائم تجاری و لوگو کاری زمان بر و پر هزینه است و بر همین مبنا نسبت به ثبت سرمایه خود که همان علامت تجاری و لوگوی سازمانشان است اقدام نمی کنند و این امر باعث بروز مشکلات فراوان و نیز سوء استفاده از نام گروههای صنعتی و تجاری خوشنام در سالهای اخیر گشته است..

این کارشناس امور حقوقی ادامه داد: متاسفانه این روزها بعضی از افراد و حتی موسسات ثبتی غیرمجاز از مجاری نامعتبر امور ثبتی را انجام می دهند و مدتی بعد مدیران را به دردسر می اندازند و شرکت آنها را به حال تعلیق و یا انحلال می کشند.

مدیرعامل شرکت ثبت مطهری با بیان اینکه این مجموعه با دارا بودن وکلاء، مشاوران و نیروهای متخصص و با تجربه توانسته است کارنامه ای موفق از خود به جا بگذارد گفت: صاحبان مشاغل و گروههای صنعتی می‌توانند جهت اخذ مشاوره رایگان به وب سایت این شرکت به نشانی www.smotahari.ir  مراجعه نمایند و یا با شماره 88735373-021 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز