خبرگزاری کار ایران

نماینده ادوار مجلس، مدیرعامل آلومینیوم ایران شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۲۷۲

بهمن اخوان نمایندهٔ ادوار مجلس به عنوان مدیر عامل شرکت آلومینیوم ایران معرفی شد.

به گزارش ایلنا، اخوان نماینده سه دوره تفرش، آشتیان، فراهان در مجلس در مراسم معارفه خود با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر بیش از هزار میلیارد تومان بدهی معوق دارد و زیان ده است گفت: شرکت الومینیوم ایران ٥٣ میلیون سهام عدالت دارد.

وی با بیان اینکه دست های پینه بسته کارگران میبوسم گفت: با کمک خداوند و قلب های پاک الومینیوم ایران را به سود دهی میرسانیم.

مدیرعامل آلومینیوم ایران با بیان اینکه ناامیدی گناه کبیره است و ما نا امید نیستیم گفت: با استفاده از همه ظرفیت ها و مسئولان استانی و با همدلی و همزبانی بیکاری را در اراک به حداقل رسانده و برای جوانان مستعد استان ایجاد اشتغال می کنیم.

وی با بیان اینکه در کشوری که رهبری حکیم، دانشمند و مقتدر دارد ناامیدی جایگاهی ندارد گفت: ما باید به عنوان سربازان رهبر معظم انقلاب در تحقق فرمایشات معظم له و رفع دغدغه های ایشان تلاش کنیم.

بهمن اخوان با بیان اینکه اجازه باج دهی به هیچ فرد و جریانی را نخواهم داد گفت: دست همه زحمتکشان، مدیرانی که به فکر توسعه شرکت و در نهایت ایران اسلامی هستند را میبوسم.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران با بیان اینکه ایرالکو باشگاه سیاسی نیست تصریح کرد: از همه استعدادها و جریانات سیاسی برای پویایی، افزایش تولید و توسعه شرکت آلومینیوم ایران و سربلندی استان و ایران اسلامی استفاده می کنم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، عضو کمیسیون، اصل ٩٠ مجلس، معاون وزیر صنعت، مدیر عامل فولاد امیر کبیر، رئیس هیات مدیره نفت قشم، فرماندار برخی از شهر های استان مرکزی بخشی از رزومه کاری بهمن اخوان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز